איך לעצב חדר שינה בעצמך

חדר שינה מעוצב

חדרי השינה שאנחנו רואים בסרטים נראים כל כך מלאי סטייל, מרווחים וגם נוחים. הם עושים חשק לקפוץ לתוך המסך ולהתחבא שם מתחת לשמיכות, או לפחות להתרווח על המיטה ולדבר שעות בטלפון עם החברה הכי טובה…

אבל למה להשאיר את חדרי השינה המרהיבים האלה רק בסרטים? קנייה של מיטה זוגית עם ארגז מצעים מובנה, בחירה במיטה מרופרדת עם אחסון, הוספה של הדום מעוצב, ראש מיטה מרופד, וילונות חשמליים ועוד כמה עצות של מקצוענים יאפשרו לכם לעצב בעצמכם חדר שינה מהחלומות, קריאה נעימה.

מיטה זוגית עם אחסון

אחת הדרכים הכי פשוטות לשדרג את הנוחות והסטייל של חדר השינה שלכם, היא לשלב בו מיטה זוגית עם אחסון. מיטות מרופדות עם ארגז מצעים מוסיפות לחדר לא רק אסתטיות וחן, אלא חיסכון בחלל אחסון שפותח לכם אינספור אפשרויות עיצוב חדשות. אפשר לצמצם את מספר הארונות ואזורי האחסון המכבידים על עיצוב הבית, ובמקום זאת להניח את המצעים ושאר חפצים שתופסים מקום – ישר מתחת למיטה, במקום נגיש, נקי ונוח במיוחד. השטח שנחסך על מקומות אחסון אחרים בבית פותח את החלל, מספק לכם מקום להציב שידה או מנורה דקורטיבית, או אפילו להשאיר אותו פנוי כדי ליצור תחושת זרימה וחופש תנועה בבית.

בסיס מיטה זוגית עם ארגז

 

בסיס מיטה מעוצב

מיטה מרופדת עם אחסון כאמור היא אחד הלהיטים החמים של השנים האחרונות, את זה אנחנו משיגים בעזרת בסיס מיטה מעוצב להשלמת החגיגה. הכוונה לבסיס מיטה שחלקו או כולו מכוסה בריפוד רך מבד יוקרתי, מה שיוצר תחושה מזמינה של רכות וגם של אחידות בכלל העיצוב של חדר השינה. אם נשתמש בדוגמה של מיטה זוגית עם אחסון שהצענו קודם אז מיטות מרופדות עם ארגז מצעים יכולות לכלול ריפוד מלא סביב כל בסיס המיטה והארגז.

עכשיו דמיינו בסיס למיטה זוגית מעוצב עם מסגרת של ריפוד דקורטיבי סביב אזור המזרן, ראש מיטה מרופד, או אפילו הדום מעוצב כחלק ממבנה המיטה או נפרד ממנה ומשתלב בצורה מושלמת בעיצוב של כלל החדר מבחינת סוג הבד והצבעים, והרי לכם התחלה של סיפור אהבה.

חשוב לציין שהריפוד איננו מונע את האפשרות להוסיף ארגז מצעים מרווח מתחת למיטה, כך שאם אהבתם את הסטיילינג של מיטה מרופדת, עדיין אין צורך להתפשר על רכישת מיטה זוגית עם אחסון מרווח ונוח.

בסיס מיטה זוגית עם ארגז מצעים

 

הדום מעוצב

"הנשק הסודי" של כל מעצב חדרי שינה הוא הוספת הדום מעוצב לחדר. ניתן להציב את ההדום בצמוד למרגלות המיטה, במרכז החלל, מול ארון הבגדים, מתחת לחלון שנעים לשבת ולהביט דרכו עם הקפה של הבוקר, וכו'. ניתן לרכוש הדומים מעוצבים בשלל סוגים וצורות, כך שיתאימו לכל קונספט עיצובי שאתם מנסים ליצור בחדר השינה שלכם:

  • הדום עם ארגז אחסון: בדומה למיטה עצמה, גם ההדום יכול לשרת אתכם למטרה כפולה ולהכיל בתוכו שטח אחסון נוסף ונגיש במיוחד למצעים, בגדים, מגבות רזרביות או כל דבר שתרצו לשמור נקי ובהישג יד מבלי לבזבז מדפים בארון.
  • הדום מרופד: חלק מהעיצוב המיוחד של ההדום יכול לכלול ריפוד על פני ההדום כולו, על המושב בלבד, או על מרבית גוף ההדום מלבד הרגליים עצמן. הריפוד עוזר לשמור על ההדום לאורך זמן שכן אנו משתמשים בבדים איכותיים מהשורה הראשונה, קלים לניקוי ותחזוקה. הבדים של ההדום מגיעים במגוון סוגים, מרקמים וגוונים כך שתוכלו לעצב את ההדום בדיוק לפי הטעם. הטיפ שלנו: בחירת ראש מיטה מרופד בשילוב עם הדום בעל ריפוד תואם, תיתן לחדר מראה מעוצב, מהודק והרמוני.
  • סוגי רגליים: בחלק גדול מההדומים ניתן לבחור איזה סוג רגליים יחובר לגוף ההדום – קצרות או גבוהות, מינימליסטיות או מהודרות, וכן הלאה.
  • גדלי הדום: ההדום מגיע במספר גדלים. הרוחב יכול להיות 90, 125 או 150 סנטימטר בהתאם לממדי חדר השינה בכלל, והמיטה הסמוכה בפרט. בנוסף, הגובה תלוי בסוג ההדום שבחרתם, אורך הרגליים, וסוג העיצוב (דקיק ואלגנטי לעומת רחב ומרופד, עם או בלי שטח אחסון, וכו')

הדום מעוצב

ראש מיטה מרופד

אלמנט נוסף שאנשים טועים לראות בו פרט קטן ושולי, הוא ראש המיטה וסגנונו. למעשה, ראש המיטה יכול להגיע במגוון גדלים, סגנונות וסוגים, ויש ביכולתו לקבוע את האווירה בחדר כולו. אם בחרתם מיטה זוגית עם אחסון, מומלץ מאוד להשקיע מחשבה גם בסוג ראש המיטה שתרצו להוסיף לה. במקרה של מיטות מרופדות עם ארגז מצעים, מומלץ ביותר להוסיף גם ראש מיטה מרופד כדי להשלים את המראה וליצור סגנון שלם ומהודק.

ראש מיטה מרופד מוסיף מסגרת מיוחדת למיטה הזוגית שלכם ועוזר לכם להרגיש בטוחים ומכורבלים בתוכה בנוחות. בנוסף, מבחינת המראה הוא מעניק נגיעה מיוחד של זוהר לעיצוב חדר השינה.

 

מיטה זוגית עם ראש מיטה

וילונות חשמליים

וילונות חשמליים הם אחד האלמנטים העיצוביים המשמעותיים ביותר בחדרי שינה. הם דקורטיביים, פרקטיים ומשדרגים מאוד את חלל החדר. ניתן לבחור וילונות בשלל צבעים, סגנונות, בדים ואריגים. התאימו את הוילון לצבע המיטה, לכיוון השמש, לגודל החדר ולחוזק התאורה בו אתם חפצים.

פולרם – רהיטים איכותיים מעוצבים

פולרם, מותג הריהוט הצומח בישראל, מציע לכם מגוון רחב של רהיטים לחדר שינה, כאלה שיאירו כל חלל ולא ישאירו אף מבקר אדיש. אם בא לכם להפוך את חדר השינה שלכם למקום נעים, אסתטי וכזה שכיף להיכנס אליו אז בקרו אצלנו בקטגוריות האתר השונות, תאמצו רעיונות, תקבלו השראה ואולי גם תמצאו פריט או שניים שיעזרו לכם להתחיל את פרויקט העיצוב האישי. אנחנו נשמח לסייע – מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל שאלה, מידע או ייעוץ מקצועי

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?