בסיס למיטה זוגית עם ארגז מצעים במגוון גדלים

בסיס מיטה זוגית עם ארגז

כולנו משקיעים הרבה זמן, כסף ומחשבה ברכישת המיטה שלנו. מיטה מתאימה לצרכינו ולמבנה הגוף וההעדפות האישיות שלנו, היא קריטית כדי לספק לנו שנת לילה טובה ותורמת לבריאותנו הנפשית והגופנית. מעבר ליתרונות הבריאותיים, כל אחד מאיתנו היה רוצה לסיים את היום עם מיטה מפנקת ומזמינה שאפשר לצנוח עליה ולשקוע בחלומות נעימים.

רבים טועים לחשוב שאיכות המיטה מתחילה ונגמרת בבחירת המזרן היוקרתי, אך לא כך הדבר. חשוב לא פחות לבחור בבסיס איכותי שמתאים להעדפות שלכם, למבנה החדר וכן, גם למזרן עצמו. בסיס למיטה זוגית עם ארגז מצעים, למשל, יכול לספק לכם פתרון אחסון שישנה את פניו של חדר השינה כולו ולהפוך אותו לזורם, נקי ונעים יותר.

בסיס מיטה 140/200

לזוגות צעירים עם דירה קטנה, או עם חדר שינה צפוף ועמוס בריהוט, מומלץ לבחור בבסיס מיטה צר יחסית, ברוחב של 140 ס"מ. מיטה ברוחב 140 ס"מ מאפשרת די והותר מרחב לזוג צעיר לישון ביחד בנוחות, ועדיין לא גוזלת מרחב יקר משאר החדר, כדי שתוכלו לנוע בו בקלות ולא לחסום את הזרימה של העיצוב ושל התנועה בחדר. בסיס למיטה זוגית עם ארגז מצעים תורם לעניין זה אפילו יותר, מאחר והוא מספק לכם מרחב אחסון נגיש ונוח, שבו אפשר להניח מצעים, בגדי חורף שלא משתמשים בהם כרגע, או כל דבר אחר שתהיו מעוניינים להשאיר בהישג יד אבל שלא יפריע להתנהלות היומיומית בחדר.

בסיס מיטה 160/200

לרוב תמצאו בסיס למיטה זוגית עם ארגז מצעים באורך 200 ס"מ באופן אחיד, והשונות מתבטאת רק ברוחב של הבסיס. בחירה פופולרית היא בסיס מיטה זוגית ברוחב של 160 ס"מ, בסיס מיטה קומפקטי יחסית ומתאים לבתים צפופים או קטנים, אבל עדיין מאפשר לכם מרחב תנועה כדי שתוכלו לישון ביחד במיטה בלי להרגיש מחסור במקום.

חשוב להבין שבסיס המיטה הוא חלק אינטגרלי מחוויית השינה שלכם וגם הכרחי לשמירה על איכות ושלמות המזרן. יש זוגות שמנסים לחסוך על ידי כך שמניחים מזרן ישירות על רצפת החדר. למעשה, שינה על מזרן ללא בסיס מיטה אינה מומלצת מבחינה בריאותית ובטיחותית, שכן על הקרקע אתם לא זוכים לבידוד מספק מהגורמים המזהמים שנמצאים על הרצפה: אבק, חיידקים, בקטריות, ואפילו חרקים ומכרסמים קטנים.

בסיס מיטה 180/200

רוחב של 180 ס"מ הוא אידיאלי לשינה איכותית ועמוקה. אל תתפשרו על קניית בסיס מיטה שמתאים למזרן שלכם, שכן היצרן תכנן, ייצר ובדק את המזרן שלכם מתוך הנחה שהוא יהיה חלק ממערכת מותאמת שכוללת גם בסיס מיטה. מזרנים אינם בנויים לשמור על איכותם לאורך זמן על הרצפה ואפילו על שטיח.

שיקול נוסף וחשוב ביותר הוא הסכנה לפגעי מים שאליה חשוף המזרן כאשר הוא מונח ישירות על הקרקע. אף אחד מאיתנו לא מצפה לחוות הצפה בבית, עד שזה קורה למרבה הצער. אם חוויתם הצפה בחדר השינה, והמזרן היקר שלכם היה מונח על הקרקע ונספג במים – סביר להניח שתוכלו לזרוק אותו משם ישירות לפח. כמובן שאין הכרח בהצפה של ממש, מספיק שבמהלך שטיפת רצפה אתם מספיגים מעט מים בכל פעם בשולי המזרן, ובכך יוצרים נזק מצטבר שאי אפשר יהיה לתקן.

בסיס מיטה 200/200

בסיס מיטה של 200 ס"מ על 200 ס"מ (נקרא גם בסיס מיטה קינג סייז) הוא מפנק ומלכותי במיוחד. לא רק שהוא יספק לכם חווית שינה מהנה ונוחה, אלא גם ארגז המצעים שלו מרווח בהתאם ותוכלו להשתמש בו לאחסון חפצים בנוחות ובקלות.

כמובן כי חלל החדר צריך להתאים לסוג כזה של רהיט, אבל לאחר שבדקתם התאמה וביצעתם רכישה – אתם תודו על כל רגע. כן, ניתן גם לישון באלכסון 🙂

פולרם, מותג הריהוט הצומח בישראל, מאחלים לכם שינה שקטה ונעימה, שתאפשר לכם להשאיר את אירועי היום מאחור ולשקוע בחלומות פז.

מוצרים שעשויים לעניין אותך

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?