תקנון

מבוא
1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. 
2 רשאים להשתתף  בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף הזמנתו של משתתף הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

המוצרים המוצעים

  1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג ” דף מכירה”, דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה ומחירו.
  2. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע”י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

  1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
  2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
  3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה.

3.1 כל המוצרים המוצגים באתר מצויים במלאי והחברה מתחייבת לספקם במועד הנקוב באתר, החברה עורכת מעקב קבוע אחר המלאי, מוצר שאיננו במלאי יוסר מהאתר או שיצויין בסמוך אליו באופן בולט כי המוצר איננו במלאי. אם המוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות בלבד, שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, (למשל מספר הזמנות גדול וחריג במיוחד שנקלטו בו זמנית באופן בלתי צפוי), אזי תימסר לצרכן הודעה תוך יום עסקים.

3.2 הזמנות מיוחדות (כגון: בחירת צבע עץ או בד, גדלים ומידות, בקשות מיוחדות של הלקוח וכו’) יוחשבו כי “הזמנה לא מהמלאי” ויסופק במועד הנקוב באתר.

אופן ההשתתפות במכירות
1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא, לאחר בחירת שם
משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס’ טלפון, מספר כרטיס אשראי מס’ תשלומים וכד’.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל”מבצע פעולה”.
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ע”י חברות כרטיסי האשראי.
4. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע”י חברות האשראי.
5. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
6. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
7. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי.
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע”י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת.
8. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: ” הספקים”) יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכד’.
9. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

אספקת המוצרים
1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך 21 ימי עסקים במקרים בהם המוצר קיים במלאי, מוצרים שאינם במלאי יסופקו תוך 45 ימי עסקים, או תוך זמן המשלוח הנקוב בדף המכירה של המוצר.

1.1 שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.

החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.  

2.4 יחד עם זאת, במקרה של איחור, יתאפשר לצרכנים לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה והשבת מלוא הכסף ששולם.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
5. ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח. החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה שלישית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו, ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות לנציג של פולרם לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.

6. הובלה במדרגות מעל קומה שלישית או במקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים תהיה בתוספת תשלום.
* מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין אשקלון עד מטולה, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחוייב בתשלום נוסף.
* באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל (נק’ מפגש) וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

דמי משלוח

1.דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח במועד האספקה ישירות למוביל.

2. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .

ביטול עסקה

1. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הביטול ייעשה באמצעות משלוח הודעה בכתב-דואר, דואר אלקטרוני   polram.ltd@gmail.com  או פקס מס’  077-4704760 ישירות אל מחלקת שרות הלקוחות של פולרם. המוצר יוחזר, ככל שהדבר אפשרי או סביר, באריזתו המקורית, שלם  וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, החברה רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.

2. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצויינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ש”ח לפי הנמוך, החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול, החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.

3. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
4. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים אשר הורכבו ופורקו בבית הלקוח. 
5. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילמו הצרכנים במקרים הבאים:
5.1 נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
5.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
5.3 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
5.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
6. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

כללי 

1. ט.ל.ח
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, תתכן סטייה בגווני הבדים.
3. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
4. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה, במקרים אלה, תשיב החברה לצרכנים את כספם.
5. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
6. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
7. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
8. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
9. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

מדיניות פרטיות

ג. איסוף פרטים אישיים

ייתכן שהסוגים הבאים של פרטים אישיים ייאספו, יאוחסנו, ויעשה בהם שימוש:

  1. מידע על המחשב שלכם, כולל כתובת ה-IP שלכם, מיקומכם הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה;
  2. מידע על הביקורים והשימוש שלכם באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלכם באתר;
  3. מידע, כמו למשל כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים בזמן ההרשמה לאתר שלנו;
  4. מידע שאתם מזינים בזמן יצירת פרופיל באתר שלנו—לדוגמה, השם שלכם, תמונות פרופיל, מגדר, יום הולדת.
  5. מידע, כמו למשל השם וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים על מנת ליצור מנוי להודעות הדואר האלקטרוני ו/או הניוזלטר שלנו;
  6. המידע שאתם מזינים בזמן השימוש בשירותים באתר שלנו;
  7. מידע שנוצר בזמן השימוש באתר שלנו, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתם משתמשים בו;
  8. מידע שקשור לכל דבר שאתם רוכשים, שירותים בהם אתם משתמשים, או העברות שאתם מבצעים באתר שלנו, הכולל את השם שלכם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני, ופרטי כרטיס האשראי שלכם;
  9. מידע שנכלל במסרים שאתם שולחים לנו בדואר האלקטרוני או באמצעות האתר שלנו, כולל תוכן המסר והמטא-דאתה שלו;
  10. כל סוג אחר של פרטים אישיים שאתם שולחים אלינו.

 

שימוש בפרטים האישיים שלכם

בפרטים אישיים שנמסרו לנו דרך האתר שלנו ייעשה שימוש למטרות שצוינו במדיניות זו, או בעמודים הרלוונטיים שבאתר. ייתכן שנשתמש בפרטים האישיים שלכם למטרות הבאות:

  1. ניהול האתר והעסק שלנו;
  2. התאמה האישית של האתר עבורכם;
  3. לאפשר לכם להשתמש בשירותים הזמינים באתר שלנו;
  4. שליחה של סחורות שרכשתם דרך האתר;
  5. אספקה של שירותים שרכשתם דרך האתר;
  6. שליחה של הצהרות, חשבונות עסקה, ותזכורות תשלום אליכם, ואיסוף תשלומים מכם.
  7. לשלוח לכם הודעות מסחריות שאינן שיווקיות;
  8. לשלוח לכם התראות בדואר אלקטרוני שביקשתם באופן ספציפי;

אנו מתחייבים לשמור על פרטיות הלקוחות שלנו בכל שלב במערכת העיבוד והאחסון שלנו. אנחנו לא נמסור, לא נמכור ולא נעביר בשום אופן את פרטי הלקוחות לצדדים שלישיים בלתי מורשים. כל המידע שנאסף יישמר ויטופל בהתאם לתקנות ולמדיניות הפרטיות התקפות, וישמש רק למטרות הפעולה התקינה של החברה ובתחום השירותים שנמצאים ברשימה.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?