מדריך לבחירת ראש מיטה מעוצב ומרופד

ראש מיטה מעוצב דגם הורייזון

מיטות יוקרתיות ומעוצבות מגיעות בכל מיני גדלים, סגנונות וצורות. אבל דבר אחד שכמעט תמיד משותף לכל מיטה מרשימה הוא ראש מיטה מעוצב – בין אם מדובר בראש מיטה קלאסי, מודרני, או ראש מיטה מרופד. והיום זה קל מתמיד בזכות מבחר המיטות של פולרם, שמאפשרות לכם להרכיב בעצמכם את המיטה מ-א' ועד ת', לבחור את כל הפרמטרים והאלמנטים העיצוביים וכמובן לבחור בעצמכם את ראש המיטה המתאים לכם ביותר.

גם יפה, גם שימושי

לקוחות שרוכשים מיטה חדשה מעוניינים לרוב להוסיף לה ראש מיטה מרופד לשתי מטרות:

  • מטעמים פרקטיים: ראש המיטה הוא נוח ושימושי ביותר. הוא מספק לכם משטח נעים ונוח ולהישען עליו כאשר אתם מעוניינים לשבת במיטה לפני או אחרי השינה, לקרוא או לצפות בטלוויזיה. אם אתם או בן הזוג שלכם נוטים לזוז הרבה במהלך הלילה, ייתכן וראש המיטה המרופד יציל אתכם גם מפציעות וחבלות לא רצויות מתוך שינה.
  • מטעמים עיצוביים: ראש מיטה מעוצב מוסיף אופי למיטה ויכול לקבוע את הטון של החדר כולו. זהו לוק שמיד משדרג את המראה של המיטה ומעניק לה תחושה יוקרתית ועוצמתית יותר. הוספת ראש מיטה לבסיס המיטה שלכם זו ההזדמנות הטובה ביותר להכניס קצת טעם אישי לעיצוב החדר, כאשר ביכולתכם לבחור את סוג הריפוד, הצבע, הסגנון ועוד. ולבסוף, אי אפשר להכחיש שהוספת ראש מיטה מעניק למיטה תחושה מכילה ובטוחה יותר, כמו מסגרת שמקיפה אתכם ועוזרת ליצור שטח ייעודי לשינה שלווה.

ראש מיטה מעוצב

מה הסטייל שלך?

החדשות הטובות עבור כל חובבי העיצוב, הן שעכשיו ניתן להרכיב בפולרם בדיוק את המיטה שחלמתם עליה ובפרט ניתן להזמין כל ראש מיטה מעוצב במידות ובפרמטרים האישיים שתבחרו לכם, ולהתאים אותו לכל בסיס מיטה. לכם נשאר רק לחשוב מהי האווירה שאתם מעוניינים ליצור בחדר השינה, ומתוך כך לבחור באיזה סגנון של ראש מיטה אתם מעוניינים.

ראש מיטה קפיטונאז'

סגנון הקפיטונאז' מתייחס לריהוט מרופד המנוקד כולו בכפתורים שקועים שמצמידים בין הבד לריפוד שתחתיו, הופכים את הרהיט למסודר ומהודק יותר, ובדרך כלל גם יוצרים דוגמא אלגנטית של מעוינים, פסים או נקודות על הבד. כאשר מוסיפים לרהיט אלמנט של קפיטונאז' הוא מיד מקבל מראה יוקרתי ויקר יותר, וזוהי גם הזדמנות להוסיף מרקם וצורה לריפוד המיטה ליצירת אפקטים מעניינים בעיצוב החדר.

ראש מיטה בסגנון קלאסי

ראש מיטה מרופד לוקח אותנו מיד לדמיין ראש מיטה קלאסי: עם קפיטונאז' מסורתי בעל דוגמת המעוינים המוכרת, או כפלים בדוגמא מרווחת יותר, או אפילו ללא כפתורים כלל. העיקר לשמור על המראה האצילי, הזקוף והגאה של ראש מיטה בסגנון הקלאסי שמזכיר לנו מיטות מלכות, פשוטות אך מהודרות ובעלות יופי עתיק שנים.

ראש מיטה בסגנון מודרני

לצד המראה הקלאסי והמהודר, תוכלו למצוא בפולרם גם עיצובים שונים של ראש מיטה מרופד ששובר את מה שהייתם מצפים לראות בראש המיטה שלכם, ליצירת מראה מעניין, מקורי ומודרני הרבה יותר. זה כולל ראשי מיטה מרובעים וגבוהים, במקום המראה המעוגל המקובל או אפילו צורת הגל המסורתית. לחילופין, ישנם דגמי ראש רחבים במיוחד שחורגים מרוחבו של בסיס המיטה כדי לחבק ולאסוף לאזור המיטה גם את השידות שלצידה.

במקום דוגמא שנוצרת בעזרת כפתורי קפיטונאז', אפשר למצוא ראשי מיטה בעלי תפרים ישרים בלבד, אנכיים או אופקיים, או כאלה המצופים בד בעל מראה מקופל שיוצר מרקם מעניין בעיצוב המיטה. הדוגמאות מגיעות במגוון אפשרויות מעניינות ומפתיעות, כולל דוגמא דמוית לבנים, סלילים, בד מבריק שתי וערב, ועוד ועוד אפשרויות כיד הדמיון הטובה עליכם.

ראש מיטה

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ראש מיטה?

פירטנו מעלה לגבי אפשרויות העיצוב והסגנונות האפשריים לראש מיטה, כך שהצעד הראשון שלכם בוודאי יהיה להשקיע מחשבה לגבי הז'אנר העיצובי שיחמיא ביותר לעיצוב הקיים אצלכם בחדר השינה, או לחילופין מהו הסגנון החדש שהייתם רוצים להקנות לחדר. אבל כמובן שהפן העיצובי איננו השיקול היחיד וישנם כמה שיקולים נוספים שחשוב לשים לב אליהם לפני שתצאו לבחור את ראש המיטה המתאים עבורכם.

למשל, כאשר אתם מודדים את ראש המיטה החדש שלכם קחו בחשבון לא רק את רוחב המיטה אלא גם את הגובה הרצוי (בהתחשב באלמנטים שכבר קיימים בחדר, כמו חלונות מעל המיטה), עובי ראש המיטה, והאפקט שהדבר יוצר ביחס לשאר המידות של החדר. אם יש לכם מזגן בחדר אז קחו זאת בחשבון, מזגן 2 כוח סוס ומעלה יכול לתפוס שטח גדול ולהיות צמוד מדי לראש המיטה, מזגנים קטנים יותר עשויים להשתלב בצורה טובה. גם בחירת הוילון, או התאמת ראש המיטה לצבע וסגנון הוילון הוא משמעותי, ראש מיטה חום לא יסתדר עם וילון ירוק..

ראשי מיטות מעוצבות של פולרם

מקווים שעשינו לכם קצת סדר וכעת אתם יודעים קצת יותר אודות מגוון האפשרויות הקיים. לכל שאלה נוספת, ייעוץ או מידע נוסף אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר.

למיטות הזוגיות שלנו לחצו כאן >

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?