ספות אירוח נפתחות

ספות אירוח נפתחות למיטה - פולרם

הישראלים מתים על אירוח, אפשר להגיד שאנחנו מקצוענים בזה. מארחים את ההורים לשבת, את החברים לחמישי, מכרים רחוקים מחו"ל שבאו לבקר את ארץ הקודש… לפעמים זו קצת טרחה, אבל בסך הכל, מי לא אוהב לתת לחברים ומשפחה להרגיש הכי בבית אצלכם בבית?

אם גם אתם נמנים על חובבי האירוח, אתם בטח מכירים את הדילמה: איפה לתת לאורחים לישון? להחזיק בבית חדר שלם שנועד רק לאורחים? לתת להם לישון על מזרן מתנפח, לשבור את הגב על הספה, או אולי לפנות ללילה את המיטה של הילד?

היום אין יותר סיבה להתלבט, ספות אירוח נפתחות למיטה זוגית הן הפתרון המושלם למארחים המושלמים!

גדלים שונים

כיום ניתן להזמין את הספות במבחר רחב של גדלים: החל מ-140*190 ס"מ או 150*190 ס"מ ועד 170*190 ס"מ ועוד. הספות מתאימות לכל סוג של חדר וסגנון עיצובי, החל מספה קטנה שמחכה בממ"ד למקרה שמישהו ירצה לישון בה, ועד חדר אורחים אופנתי ומאובזר עם כל הפינוקים. ספות אירוח מושלמות גם כספה העיקרית שלכם מול הטלוויזיה בסלון. היא נראית מצוין עם שאר הריהוט בחדר, בלי מנגנוני פתיחה מגושמים נראים לעין ועם גימור מושקע ואסתטי. ניתן לשבת עליה בנוחות ביומיום, ולפתוח אותה למיטה זוגית רק כאשר מתעורר הצורך.

מנגנון פתיחה ייחודי ואיכותי

לקוחות מסוימים מגיעים אלינו עם זיכרונות ילדות מפוקפקים בכל הנוגע לספות נפתחות, לרוב זכור לנו רהיט ישן ומעלה אבק, בעל מנגנון מגושם וקשה לתפעול. אולם הספות של פולרם מצוידות במנגנון מודרני ואיכותי למעבר בין מצב מיטה למצב ספה. תוכלו לבצע את המעבר בקלות, בצורה חלקה ובלי מאמץ פיזי. המעבר לוקח שניות ספורות בלבד. מנגנון הפתיחה מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר על מנת לאפשר לו לשמור על איכות התנועה למשך שנים רבות קדימה.

בדיקת איכות יסודיות

ספות האירוח הנפתחות של פולרם בנויות לנוחות מקסימלית גם בתור ספה וגם בתור מיטה ששומרת על איכותה גם לאחר שנים במצב מקופל, ונותנת לכם שנת לילה עמוקה ואיכותית. כל עיצוב של מזרן שינה עובר תהליך דקדקני של בדיקת איכות שמדמה את הנזק שצפויה המיטה לספוג במשך 10 שנים של שימוש אמיתי. רק כאשר אנו משוכנעים שהמוצרים שלנו חזקים מספיק לעמוד בשימוש אינטנסיבי במשך שנים, אנו משחררים אותן לשוק. רק כך אפשר להיות בטוחים שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המוצר הטוב ביותר בשוק.

ארגז מצעים שימושי ונוח

נאבקים למצוא מספיק שטח אחסון בסלון או בחדר האורחים? זוהי בעיה מוכרת ונפוצה כיום, במיוחד אצל כל מי שגר בעיר ונאלץ להסתפק בדירה קטנה וצפופה יחסית. פתרון מצוין הוא בחירה באופציה משולבת, ספות אירוח נפתחות עם ארגז מצעים בנוי לתוך בסיס הספה. הוא מאפשר לכם לאחסן בקלות את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את הספה למיטה מפנקת – כריות, שמיכות וכו' – ממש בהישג יד.

בדים מתנקים בקלות

ספות נפתחות של פולרם נבנות במטרה לתת לכם את החוויה הטובה ביותר בתור משתמשים, ולכן אנחנו עושים בדיקות מקיפות וחושבים על כל מה שאתם צריכים מהספה הנפתחת שלכם. אחד המאפיינים המועילים ביותר של הספות הנפתחות הוא שימוש בבדים ניתנים לניקוי חוזר ונשנה. כל בד נבחר בקפידה על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים של אסתטיקה ועיצוב, בלי להתפשר על איכות הסיב.

זה מה שמאפשר לבדים להתנקות בקלות גם מכתמים קשים ולשמור על הצבע והמרקם המקוריים שלהם גם אחרי ניקוי ביתי או תעשייתי.

מוצרים שעשויים לעניין אותך

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?