איך בוחרים מיטות מרופדות עם ארגז מצעים?

מיטות מרופדות עם ארגז

מהו הרהיט שעליו אנחנו מבלים הכי הרבה זמן מחיינו? אם עניתם הספה או הכיסא במשרד, כנראה ששכחתם מכל השעות שבהן אתם שוכבים במיטה, ישנים ולא מודעים לאפקט העצום שיש לנוחות המיטה על איכות השינה שלנו, ומכאן גם על איכות חיינו בשאר שעות היממה.

גם אם נדמה לכם שאתם ישנים מצוין בכל מקרה ולא זקוקים למיטה מיוחדת (ועל אחת כמה וכמה אם אתם ישנים מספר מועט של שעות, או בעלי שינה קלה), יש לבחירת המיטה הנכונה השפעה עצומה על איכות החיים שלכם.

אינספור מחקרים נערכו בנושא, המלצות של אורטופדים, פיזיותרפיסטים ומכוני שינה – לנוחות השינה שלכם יש השפעה משמעותית על חייכם.

אז איך בוחרים מיטות מרופדות עם ארגז מצעים שיענו על כל הצרכים שלכם ויעשו לכם לילה טוב ובוקר עוד יותר טוב? המדריך המלא נמצא לפניכם.

1. מי יישן על המיטה?

זה נשמע אולי בסיסי, אבל יש לומר זאת במפורש:  כל מי שמתעתד לישון על המיטה, כדאי שיגיע לחנות כדי לבחור אותה. לא חסרים מקרים שבהם הורים קונים מיטה עבור הילדים שלהם, או במקרה של מיטה זוגית – שרק אחד מבני הזוג יגיע לחנות, כי רק היא בררנית במזרנים או רק הוא מבין בעיצוב. אבל כמובן שזו איננה האסטרטגיה האופטימלית, שכן כל אחד מאיתנו הוא שונה במבנה הגוף ובצרכים ובהעדפות של מזרנים ומיטות. 

2. איזה גודל מיטה מומלץ?

ניתן להשיג מיטות מרופדות עם ארגז מצעים בכל גודל, צורה וסוג. לפני שיוצאים לקניה, כדאי לערוך סשן מדידות קצר אצלכם בבית כדי להבין עם איזה גודל של חלל אתם עובדים. העניין חשוב במיוחד בחדרים קטנים וצפופים, שבהם גם משמעותי יותר האם תבחרו בארגז מצעים גדול ומרווח או שאין לכם צורך בשטח אחסון נוסף. 

בנוסף, מי הם האנשים שעתידים לישון על המיטה? האם מדובר על זוג בלבד, האם מדובר על זוג עם ילדים (שכן זה משנה משמעותית את הצרכים)?

הורים לילדים קטנים / תינוקות צריכים לקחת בחשבון שהזאטוטים אוהבים לבלות במחיצת הוריהם ולישון יחד איתם. אם גם אצלכם זה המצב אז רצוי לבחור מידה ברוחב של מינימום 160 סנטימטרים.

גם אנשים בעלי מימדי גוף רחבים כדאי שישקלו לרכוש מידה רחבה וארוכה. המינימום הנדרש עבור אדם בוגר הוא 70 סנטימטרים לרוחב ו-190 סנטימטרים לאורך, כלומר מיטה זוגית של 140 סנטימטרים לזוג היא המינימום של המינימום. אם מבנה גופכם רחב או גדול יותר מהממוצע אז כדאי לכם לחשוב על אפשרויות רחבות וגדולות יותר.

כדאי לחשוב גם האם אתם מחפשים מיטה עם קרש ראש, ולאיזה גובה ורוחב הוא יכול להגיע מבלי להיתקע במסגרת של חלון, בשקעים סמוכים, וכו’.

3. איזה סוג ריפוד יתאים למיטה?

בסיס מיטה מרופד תורם לבריאות ואריכות החיים של המזרן היקר שלכם, והוא גם יוצר מראה ותחושה של רכות ונוחות כוללת, עם אווירה של רוגע שמתאימה בדיוק לשעות של פינוק ושחרור ממתחים בחדר השינה שלכם. הריפוד של בסיס המיטה מגיע במגוון סוגים וצבעים, כדי להתאים הן לעיצוב הכולל של חדר השינה שלכם והן להעדפותיכם האישיות ולצרכים המסוימים שלכם. ישנם בדים סינתטיים קלים לניקוי, שמסייעים לריפוד לשמור על המראה והאיכות שלו במשך שנים ארוכות. לעומת זאת ניתן לבחור ריפוד דמוי עור שנותן מראה מודרני ומעט מסוגנן יותר לחדר השינה כולו.

אם אתם מחפשים מבחר גדול במיוחד של סוגי ריפוד עבור מיטות מרופדות עם ארגז מצעים, פולרם היא המקום בשבילכם. אנחנו מאפשרים לקהל הלקוחות לבחור מתוך מגוון עצום של ריפודים שונים, אשר קלים מאוד לניקוי ובעלי מראה עיצובי משגע.

4. ארגז מצעים או לא ארגז מצעים?

יש את מי שאוהבים מראה של בסיס מיטה דקיק, קליל, עם רווח גדול בין המזרן לבין הריצפה. ולעומתם יש אנשים שנהנים דווקא מהמראה הגדול והמחבק של מיטה בעלת ארגז מצעים. מה שבטוח, מיטות מרופדות עם ארגז מצעים מוסיפות לכם שטח אחסון ענק לבית, בצורה כמעט נסתרת מהעין שאיננה הופכת את החדר לצפוף או עמוס יותר. 

מיטות מרופדות יכולות להגיע עם ארגזי מצעים בגדלים וצורות שונים, בעלי מנגנוני פתיחה וסגירה חלקים וקלים לתפעול, כדי שתוכלו להשתמש בהם ממש כמו ארון נוסף בחדר ולהגיע בקלות למצעים, בגדי החורף, או כל ציוד שבחרתם לאחסן מתחת למיטתכם.

סוגי המנגנונים מגוונים ביותר, החל ממנגנונים המרימים את שטח המזרן כולו, כדי לאפשר לכם גישה נוחה לשטח אחסון גדול, ועד “מגירות” הנשלפות מתוך בסיס המיטה מבלי להזיז את המזרן כלל ומבלי להזדקק למנגנונים סבוכים יותר מדי (כמובן שזה בא על חשבון שטח האחסון).

אז האם אתם צריכים שטח אחסון נוסף ונסתר בחדר השינה שלכם? אם התשובה היא כן אז בהחלט שווה להשקיע מעט יותר ולהנות מחדר משגע ועם יכולת אחסון משופרת.

מיטה מרופדת עם ארגז מצעים

 

5.ראש מיטה מרופד או לא?

 

אם אתם מעוניינים במיטה נייטרלית ורק באפשרות של ראש מיטה מרופד אז תדעו שגם האפשרות הזו קיימת. כמו כן, ניתן לבחור ראשי מיטה בנפרד ולהתאים מיטה בעיצוב אישי.

כיום ניתן לבחור מתוך שלל אפשרויות ואין צורך להתפשר על פחות ממושלם.

מוזמנים להציץ על ראשי המיטה שלנו ולהיווכח בעצמכם.

ראשי מיטה מפוארים ומעוצבים ישפרו מאוד את מראה המיטה וישוו לה מראה יוקרתי ואופנתי יותר.

ראש מיטה מרופד

 

6.האם צריכים להתפשר על אפשרויות העיצוב של המיטה?

 

מעבר לשיקולי הנוחות והפרקטיות של קשיחות המזרן, גודל ארגז המצעים והאפשרות לנקות את הריפוד – לא פחות חשוב לבחור גם במיטה יפה, מעוצבת, ובסגנון המתאים לאופי שלכם ולעיצוב של כלל חדר השינה.

לא כדאי להתפשר על הסגנון העיצובי רק בשל ארגז גדול יותר וכדי למצוא את האחת, מיטה מרופדת מעוצבת עם ארגז מצעים שלא תישארו אדישים אלייה.

פולרם מאפשרת לכם מרחב תמרון גדול בעניין זה, עם שלל דגמים, עיצובים, סגנונות, סוגי ריפוד וצבעים של מיטות מרופדות עם ארגז מצעים או בלעדיו.

סגנון יכול להיות ההבדל בין מיטה מודרנית לכפרית מבחינת סוג העיצוב, או אפילו משהו בסיסי יותר כמו הבחירה במיטה “יהודית” שמסוגלת להתפצל בקלות לשתי מיטות יחיד במקרה הצורך לפי בחירתכם.

מוזמנים להציץ במגוון המיטות והאפשרויות שאנחנו מציעים לקהל לקוחותינו. את המוצרים ניתן לראות בחנויות רבות ברחבי הארץ ואף לשים את הראש כדאי להרגיש בעצמכם. אם יש לכם שאלות נוספות אז יותר מנשמח לסייע.

מיטות שלא כדאי להחמיץ

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?