טיפים לעיצוב הסלון

טיפים לעיצוב הסלון

הסלון הוא אחד האזורים המשמעותיים ביותר בבית האהוב שלנו. בסלון אנחנו מעבירים את הזמן עם האנשים שאנחנו אוהבים, נהנים מספר טוב או סדרת טלוויזיה ובעיקר – נטענים בכוחות להמשך היום או לקראת המחויבויות של מחר.

לעיצוב נכון של סלון הבית חשיבות גדולה באווירה שהוא מעניק לנו, בכוחות שהוא נותן לנו ובכלל, בחוויה הנוחה והנעימה שלנו בתוכו. בשביל לעזור לכם להנות מסלון נעים וביתי, ריכזנו עבורכם כמה טיפים עיצוביים שיוכלו לתת לכם השראה. בהצלחה!

הפתיעו את עצמכם בצבעים חדשים

אם נמאס לכם מהקירות הלבנים – דעו שאפשר אחרת. לא חייבים כיום ללכת על צבעים אפרוריים ומשעממים ולחלוטין אפשר כיום לשלב באופן אלגנטי ונעים בעיצוב הבית קירות צבעוניים. קיר צבעוני, בצבע הנכון יכול להפוך את הבית לחם יותר, נעים ומיוחד. יכול להיות מדובר בכחול או ירוק עמוק, צהוב עדין במיוחד ואפילו גווני פסטל – הכל תלוי בכם.

בחרו בספה הנכונה עבורכם

הספה היא כמובן משמעותית לעיצוב הסלון ולכן, חשוב לבחור בספה שהיא יפה. עם זאת, זה ממש לא העניין העיקרי – ספה נוחה ומפנקת תשדרג את לא רק את עיצוב הסלון, אלא גם את הנוחות והחוויה שלכם בתוכו. שילוב של ספה נפתחת בסלון היא דרך מיוחדת לאפשר לעצמכם לארח אנשים שאתם אוהבים, מבלי למלא את חלל החדר בשגרה. בנוסף, ספות נפתחות הן נוחות במיוחד, קלות לפתיחה וכמובן – יפות.

שלבו צמחים בעיצוב הסלון

שילוב של צמחים בעיצוב הבית הפך לטרנד חזק במיוחד בשנים האחרונות ולא סתם – נוסף על כך שהצמחים יפים, מחקרים מראים ששילוב של צמחיה מוסיפה אווירה מיוחדת שמרגיעה אותנו, מאפשרת לנו להתרכז וממלאת את החדר באוויר עשיר בחמצן. על אף החשש של רבים מאיתנו מפני גידול מורכב של צמחים, דעו לכם שישנם צמחים פשוטים מאוד לגידול שהם מרשימים במראה שלהם. התחילו בלשלב בעיצוב הבית צמחים פשוטים לטיפול בהם קיסוס, יהודי נודד, סוקולנטים , קולאוס, סנסיוורה ועוד.

הביעו את עצמכם בעיצוב הסלון

ואולי הטיפ הכי חשוב – תשלבו בעיצוב הסלון דברים שנוגעים לבני הבית, לאישיות שלהם, הזיכרונות שלהם ותחומי העניין שמעסיקים אותם בשגרה. על קירות הסלון תוכלו לתלות תמונות של בני המשפחה מנסיעות או טיולים מיוחדים שהיו לכם, ציורים מקסימים של אחד הילדים ואפילו – את הגיטרות בהן המשפחה נהנית לעשות שימוש בשגרה. מקמו את הפסנתר הביתי במקום בולט, הוציאו את הספרים האהובים מהמגירות ואפשרו לכל האורחים להכיר אתכם קצת יותר מקרוב.

מדובר בדרך מקסימה ופשוטה להפוך את הבית להכי שלכם בעולם, ועל הדרך, לאפשר לאורחים שמגיעים להכיר אתכם בקלות קצת יותר. בהצלחה!

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?