פינות ישיבה מעוצבות וייחודיות

פינת ישיבה מעוצבת

פינת הישיבה בסלון היא לב ליבו של חלל האירוח שלכם, המקום שבו אנחנו מבלים ערבים נעימים עם המשפחה או שבתות מהנות עם החברים. הרבה פעמים אנחנו נקרעים בין בחירה בפינת הישיבה האופנתית, המעוצבת והאסתטית ביותר – לבין פינת ישיבה פרקטית, נוחה ומפנקת שתעשה לנו חשק לשבת ביחד ולבלות הרבה שעות טובות.

כאן נכנסת חברת פולרם עם מהפכה בתעשייה: פינת ישיבה מעוצבת שהיא גם מפנקת, נוחה ופרקטית – וכמובן במחיר המשתלם ביותר בשוק.

פינת ישיבה מעוצבת: בכל סגנון שתבחרו

פינות ישיבה מציעות לנו ורסטיליות גבוהה במיוחד, גם מבחינת החומרים והעיצוב של הרהיט עצמו וגם מבחינת הרכב הרהיטים שיכולים להיכלל בתוך כל פינת ישיבה. מה שחשוב הוא להתאים את פינת הישיבה בדיוק לצרכים האישיים שלכם מבחינת שימוש וגם מבחינת השילוב ההרמוני של פינת הישיבה בסגנון העיצובי של שאר הסלון ושל הבית כולו.

האם אתם מארחים הרבה? האם גרים איתכם בבית ילדים, חיות מחמד או כל מי שעלול לקפוץ על הספות ולהשיר עליהן שערות? או אולי אתם זוג שאוהב להישאר בערב בבית ולהתרווח מול הנטפליקס? כאשר לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים הללו, קל להבין שאין בעולם פינת ישיבה אופטימלית אחת, אלא שלכל אחד יש את פינת הישיבה המושלמת שלו שתענה על כל הצרכים שלו.

 

פולרם - סלון פינתי וטרו נפתח למיטה

התאמת פינת הישיבה לסגנון האישי שלכם

פינות ישיבה סלוניות מאפשרות לנו מרווח תמרון רחב למדי מבחינת סגנון עיצובי: ספה שופעת מעור עם רגלי עץ רחבות ומגולפות תיצור תחושה אחרת לגמרי מאשר ספה מינימליסטית מבד פשוט בצבע מרענן וללא אלמנטים מיותרים של קישוט.

ישנם עשרות סגנונות אותם ניתן להתאים לטעמכם האישי, ביניהם כמה פופולריים במיוחד:

  • פינת ישיבה בסגנון קלאסי: לרוב מדברים על פינת ישיבה מעוצבת בעלת נוכחות בחדר, היא תופסת הרבה מקום, בעלת צבעים דומיננטיים והתחושה שעולה ממנה היא של רצינות ושפע. הרבה פעמים יהיה מדובר בריהוט שמשלב בתוכו אלמנטים של עץ, בין אם בחומרי המסגרת והרגליים של הספה, או כאלמנט קישוטי שמתווסף למשענות הידיים.
  • פינת ישיבה בסגנון פוסט מודרני: זהו סגנון יותר שונה, א-סימטרי, מינימליסטי ובאופן כללי איננו מציית לחוקים הקלאסיים הקובעים איך אמורה להיראות פינת ישיבה מעוצבת. אם יש לכם עין ליצירתיות ודחף להבעה עצמית, סביר להניח שזהו הסגנון שבו תרגישו הכי בנוח בתהליך הבחירה של פינת הישיבה וגם בשימוש היומיומי בה.
  • פינת ישיבה מעוצבת בסגנון מינימליסטי: זהו סגנון עיצוב מודרני שתופס פופולריות בשנים האחרונות. מדובר בפינת ישיבה צנועה למראה, נקייה ופשוטה שמשרה רוגע על הסלון כולו ונותנת תחושה של מרחב ואוויר. לרוב נעשה שימוש בקווים נקיים ללא עיטורים, כפתורים או מסמרים שאינם לצורך. בספות מינימליסטיות ניתן למצוא הרבה פעמים כריות מקובעות שאינן נשלפות, על מנת לחסוך אפילו את הקו שבין בסיס הספה לכריות שלה, ובין הכריות השונות עצמן.

אל תרכשו לפני שתבדקו

מאחר ומדובר בחלל מרכזי ומשמעותי בבית שלכם, אל תבחרו את פינת הישיבה החדשה שלכם בלי לשבת עלייה, להתרווח, למדוד, לשקול, ולקחת בחשבון מספר משתנים חשובים מאוד:

גודל ומרחב

הגודל וההרכב של פינת הישיבה שלכם נקבע גם על ידי גודלו של החדר עצמו ושאר הרהיטים שברצונכם למקם בו, וגם על ידי מספר האנשים שפינת הישיבה נועדה להכיל ולאיזו מטרה. פינת ישיבה משפחתית יכולה להיות מורכבת מספה פינתית ארוכה שעליה אפשר לשבת בניחותא ביחד, בעוד שפינת ישיבה שנועדה לארח מספר גדול של אנשים לקפה ושיחה – כנראה תרוויח יותר ממספר פריטים נפרדים, בעלי מספר מושבים שונה, המסודרים בזוויות מסוימות זה לעומת זה. יש מי שיעדיף להשאיר מאחוריו את הקונספט הקלאסי של כורסאות וספות אירוח בעלות מספר מוגדר של מושבים ולבחור במקום זאת בפינת ישיבה מודולרית המשתנה לפי הצרכים שלו.

השזלונג הנכון

שזלונג הוא תוספת חדשה יחסית בעולם פינות הישיבה המעוצבות, וכיום יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות והנוחות שהוא מציע. מדובר בהארכה של אחת מקצוות הספה כך שנוצרת זווית אסתטית ונעימה בפינת הישיבה שלכם, ובנוסף הארכה זו מתאימה מצוין לישיבה בכל צורה – ברכינה הצידה, בשכיבה וכו'.

אחד הדברים שכדאי להיות בטוחים לגביו לפני הרכישה הוא באיזה צד של הספה תרצו למקם את השזלונג, מאחר ובמרבית המקרים לא ניתן לשנות זאת מאוחר יותר. קחו את הזמן למדוד את הסלון ולהחליט לאיזה כיוון תרצו שתפנה הספה, לפני שתחליטו סופית.

סלון פינתי דגם מרתה - פולרם

הריפוד הוא הכל

בחירת הריפוד היא שלב קריטי בעיצוב של פינת ישיבה מעוצבת מושלמת. קחו בחשבון גם את הצבע של הריפוד וגם את המרקם שלו – האם אתם מחפשים משהו קטיפתי ומלטף, או ריפוד דמוי עור, או אולי בד פשוט למדי בצבעים עליזים.

בכל מקרה, ההמלצה היא להקפיד ולבדוק שמדובר בריפוד דוחה כתמים שניתן לנקות בקלות בשטיפה ביתית. מדובר בבדים עמידים במיוחד שימשיכו לשרת אתכם במשך הרבה שנים, ותמיד ייראו כאילו נרכשו רק אתמול. מומלץ במיוחד לבתים שבהם גרים ילדים או בעלי חיים.

פינות ישיבה בעיצובים מרהיבים

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?