ספות וכורסאות נפתחות למיטה – 2 במחיר 1

ספות נפתחות למיטה

מערכת כורסאות או ספות נפתחות למיטה היא התוספת השימושית ביותר לביתו של מי שאוהב לארח, שיש לו משפחה שמגיעה מרחוק או שמחפש דרך חכמה לחסוך במקום בבית. שתיים באחד: פתרון ייחודי שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להביא לכם ספה מעוצבת ומודרנית וגם מיטה אורטופדית מפנקת – כל מה שאתם צריכים ברהיט אחד ובמחיר משתלם.

הפתרון המושלם לאירוח

כל חדר אירוח זקוק לפתרון חכם ואלגנטי כדי לעזור לאורחים להרגיש בבית כשהם מתארחים אצלכם – אבל עדיין להיות פרקטי גם ביומיום, כאשר אתם אינכם מארחים אף אחד ויש לכם חדש ריק בבית.

רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו – או פשוט לא מעוניינים – להחזיק בבית מיטה או שתיים מיותרות, שיושבות ריקות רוב השנה בהמתנה לאורחים שיגיעו להשתמש בהן. לכן אנחנו פונים לפתרונות ביניים כמו החזקת מזרן מתנפח, מזרן שטח שמספק לאורחים שלנו שנת לילה רעועה למדי, או פשוט נותנים להם לישון על הספה הרגילה.

אבל היום ישנו פתרון מצוין שיעזור לכם לשמור על החדר ורסטילי, מעוצב ונוח גם בימים שאתם מאחרים חברים וגם בימים רגילים: כורסאות או ספות נפתחות למיטה.

הכל מתחיל במנגנון הספה

עולם הרהיטים הנפתחים עבר שינויים רבים במהלך העשורים האחרונים, עם התפתחות הטכנולוגיה ובעיקר עם המודעות ההולכת וגוברת לצורך לחסוך במקום ובחומרי ייצור, על מנת לשמור על הסביבה.

כיום מנגנון הפתיחה של ספות נפתחות איכותיות מבית טוב הוא יעיל, חלק ונוח לתפעול. פתיחתה של הספה למיטה כבר לא צריכה להיות מטלה מאומצת בשעת לילה מאוחרת, כשאתם כבר ישנוניים ורוצים ללכת לישון. ובוודאי שהיא לא מצריכה התייעצות עם כל בני הבית, כדי לחפש מי זוכר איך מתפעלים את המנגנון הישן והחורק שלכם.

כל הספות הנפתחות של פולרם מגיעות עם מנגנון פתיחה איכותי מהשורה הראשונה, הפתיחה היא אינטואיטיבית וקלה לתפעול, כך שתוכלו לעבור ממצב ספה למיטה במהירות רבה ובלי בלגאן. בנוסף, כל הספות מגיעות עם 4 שנות אחריות, כך שתוכלו להיות רגועים.

לישון בראש שקט

שנת לילה טובה היא חיונית להמשך יום אנרגטי ורענן עם האורחים שלכם. בפולרם מבינים שספה או כורסא נפתחות נועדו להיות איכותיות ושימושיות בשני המצבים שלהן, וזה אומר: על המיטה להיות נוחה ואיכותית, ולספק לכם שנת לילה מצוינת.

לכן אנחנו מציידים את הרהיטים הנפתחים שלנו במזרן איכותי מהשורה הראשונה: מזרן אורתופדי שעבר מבחני לחיצה ברמה הגבוהה ביותר. המבחן מדמה שימוש של 10 שנים, כדי לוודא שגם אחרי שנים של שימוש כמיטה, של שהיה במצב מקופל או של מעברים מרובים בין מצב מקופל לפרוש – המזרן עדיין ישמור על המבנה הפנימי שלו ויספק לכם חווית שינה איכותית ותומכת.

ספה מעוצבת וגם נוחה

כורסאות או ספות נפתחות למיטה אינן רהיט שנועד להתחבא בפינה נסתרת של הבית ולא להפריע לכם עד שיגיעו אורחים לבלות את הלילה. להיפך, הן מצוינות גם כמיטה וגם כספה או כורסא. השקענו תכנון רב כדי לייצר עבורכם את הרהיט המשתלם ביותר. הכורסאות והספות הנפתחות מגיעות במגוון רחב של עיצובים הכוללים גדלים שונים (יחיד, דו-מושבי ותלת-מושבי), סגנונות, צבעים, ובדי ריפוד שונים. הספה נוחה ביותר לשימוש במצבה המקופל, ולא פחות חשוב – היא נראית נהדר, וממש אי אפשר לנחש שמתחבאת בתוכה מיטה מקופלת.

כל ספה היא תוצאה של שעות עבודה רבות של עיצוב, בניה וסטיילינג כדי שתוכל להתאים כחלק ממגוון רחב של עיצובים ולהחמיא לסגנון שאתם מנסים ליצור בסלון או בחדר האורחים שלכם.

מוצרים שעשויים לעניין אותך

 

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?