ספות דו מושביות נפתחות למיטה במחירים מפתיעים

ספה דו מושבית נפתחת

לא לכל אחד יש חדר בבית שמוקדש במיוחד לאורחים ומחכה לספק להם מקום נוח לישון כשהם מגיעים להתארח אצלכם. אבל לרבים מאיתנו כן יש את הצורך או הרצון לארח לעתים קרובות: הורים צעירים שמבקשים להיעזר בסבא או סבתא לכמה ימים, בני משפחה שגרים רחוק ומעוניינים להתארח לשבת, או פשוט חברים שנשארו עד מאוחר ולא רוצים לנהוג הביתה כשהם עייפים. עבור אותם אנשים ישנו פתרון אחד מובהק: ספה דו מושבית נפתחת למיטה.

ספה דו מושבית נפתחת: הפתרון הנוח והאסתטי לאירוח

היתרון הראשון והבולט ביותר של ספה דו מושבית נפתחת למיטה הוא כמובן האפשרות ליצור אצלכם בבית חדר אירוח באופן ספונטני, מהיר ונוח בכל פעם שמתעורר הצורך. כאשר ספה דו מושבית נפתחת היא איכותית, היא תשרת אתכם היטב גם בתור ספת אירוח – עליה אפשר לשבת ולקשקש בליווי קפה ועוגה, או להימרח ולהתכרבל מול הטלוויזיה – וגם בתור מיטה נוחה ומפנקת, כדי שגם המשפחה והחברים שלכם יוכלו להרגיש בבית ולהנות משנת לילה טובה.

עם זאת, כל מי שרוכש ספה דו מושבית נפתחת מגלה במהרה שהיא מספקת טווח רחב של יתרונות נוספים:

נוחות אורתופדית חסרת פשרות

אחד הדברים שסיפקה לנו הקידמה הוא ספות נפתחות איכותיות הרבה יותר ממה שאנחנו אולי זוכרים לגבי הספה החורקת והמאובקת בבית של סבתא כשהיינו ילדים. כיום ישנה הבנה כי ספה דו מושבית נפתחת למיטה היא רהיט נוחות לכל דבר ולא רק פתרון זמני וזול לאירוח. אנשים שרוכשים ספה נפתחת מעוניינים להשתמש בה באופן יומיומי בתור ספה, וגם רוצים להציע לאורחים שלהם מקום נוח באמת לבלות בו את הלילה. בנוסף, כפי שכבר ציינו מעלה, המגמה כיום הולכת ומתקדמת לעבר דירות מינימליסטיות, קטנות וחסכוניות במקום – כלומר שאצלם אנשים רבים הספה הנפתחת למיטה היא המקום שבו הם ישנים בעצמם בכל לילה, ובבוקר מקפלים אותה בחזרה למיטה.

לשם כך חשוב להשקיע ברכישת ספה נפתחת איכותית, שמספקת מקום ישיבה מרווח ונוח בנוסף למיטה בעלת מזרן אורתופדי מפנק ותומך, עליו אפשר לישון בנעימים לילה שלם ולהרגיש לחלוטין כמו בבית.

ספת אירוח נפתחת דגם נפולי

הקץ לצפיפות

חיסכון במקום – ספה נפתחת היא הדרך היחידה עבור רבים מאיתנו לספק לאורחים שלנו מקום נוח ונעים להישאר לישון בו אצלנו בבית. במקרים אחרים, ניתן היה למצוא פתרונות אחרים אולם במרבית המקרים מדובר בפתרונות מגושמים, בלתי אסתטיים ובעיקר בזבזניים במקום. וכמובן ישנם מקרים רבים שבהם חדר השנה שלכם עצמכם (או של נער מתבגר או סטודנט) קטן מדי להכיל מיטה מבלי לחסום את המעבר בחדר. האפשרות לקפל את הספה ולהשתמש בה גם בצורתה המקופלת פותחת בפניכם עולם חדש של אפשרויות עיצוב וסידור הבית מבלי לבזבז אף סנטימטר של חלל יקר.

פתרון אחסון אצלכם בספה

החיסכון במקום לא מתחיל ונגמר בקיפול של הספה עצמה. ממש כמו מיטה בעלת ארגז מצעים תחתון, גם הספה הנפתחת מציעה מגוון סוגים של פתרונות אחסון, ארגזי מצעים, מגירות נוחות ועוד. שילוב של ספה נפתחת למיטה עם פתרונות אחסון מתקדמים היא הדרך המושלמת להפוך את הבית שלכם לאסתטי, נקי, ומרווח עוד יותר. תוכלו להשתמש בשטח האחסון של הספה הנפתחת שלכם על מנת לאחסן מצעים, מגבות ושאר כלים הנחוצים לאירוח, על מנת להפוך את החוויה של האורחים שלכם לחלקה וביתית עוד יותר. או שתוכלו לנצל את המקום הזה כדי להניח דברים גדולים ומגושמים שתרצו לשמור בהישג יד עבור עצמכם.

ספה דו מושבית נפתחת למיטה

מה חשוב לבדוק לפני רכישת ספה דו מושבית נפתחת?

כפי שאתם יכולים להבין, ספה נפתחת יכולה להיות פתרון מצוין ומעוצב לרבים מהצרכים שלכם ושל הסלון שלכם –בתנאי שאתם מקפידים לרכוש אותה מידי חברה מקצועית ובאיכות גבוהה. אז מה חשוב לבדוק לפני שאתם מבצעים את ההחלה לרכוש?

  • מנגנון הפתיחה והסגירה: הסיכוי שתשתמשו ותהנו מהספה הנפתחת שלכם יורד משמעותית אם מנגנון הפתיחה איננו נוח וקל לשימוש. חשוב לוודא שהפתיחה קלה ושהמנגנון מגיע עם אחריות.
  • איכות המזרן: לא כל ספה נפתחת מגיעה עם מזרן איכותי לשינה נוחה, ולכן חשוב להתעניין בחנות לפני הרכישה.
  • סוג הבד והריפוד: מומלץ לרכוש בדים דוחי כתמים וקלים לניקוי, על מנת שהספה תשרת אתכם שנים רבות.

ספות דו מושביות נפתחות למיטה של פולרם

פולרם מייבאים ומשווקים רהיטים ופתרונות אירוח מתקדמים בפריסה ארצית. אצלנו תקבלו איכות, נוחות ועיצובים עכשוויים ומפתיעים. הספות הדו מושביות נפתחות למיטה של פולרם מציבים סטנדרט גבוהה של חומרים איכותיים לצד עיצובים מרשימים ונוחות ללא פשרות. אנחנו מקפידים על בדים המתנקים בקלות, מגוון רחב של צבעים, מנגנון פתיחה וסגירה הרשום כפטנט של החברה ומזרנים אורטופדיים לשינה בריאה.

הצצה לספות דו מושביות שלנו

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?