המדריך לבחירת ספות אירוח

מדריך ספות אירוח

ספות אירוח הן הפריטים החשובים ביותר בסלון שלנו, בין אם אנחנו מארגנים ערב עם החברים או מעוניינים לארח את ההורים לשבת. ספות אירוח מומלצות במיוחד הן כאלה שיאירו את הסלון שלכם וישדרגו את רמת העיצוב והיוקרתיות, שיהיו נוחות גם לאירוח וגם לרביצה מול הטלוויזיה בסופי שבוע, בעלות מנגנון פתיחה קליל ואיכותי, בעלות אפשרות להחלפה קלה של ריפודים ואם אפשר – שגם לא יקרעו לנו את הכיס.

אז מה הן ספות האירוח המומלצות ביותר ל-2021? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

קודם כל: הגדירו מסגרת תקציב

כדאי לברר עם עצמכם ועם חשבון הבנק שלכם מהו טווח המחירים שאתם מסוגלים ומוכנים לשלם על מערכת ישיבה. לעתים, ספות אירוח מומלצות יעלו מעט יותר (או פחות) מכפי שהגדרתם לעצמכם מראש, אבל ההיכרות עם טווח המחירים שאליו אתם מכוונים תעזור לכם לבצע סינון ראשוני בין סוגי הספות שברצונכם לרכוש, ובכך תקל מאוד על תהליך ההתלבטות.

חשוב להבין שקיים כיום בשוק היצע רחב מאי פעם של ספות אירוח, מה שיכול לעורר אצלכם השראה עיצובית, או דווקא להיפך – לשתק אתכם מרוב אפשרויות שקשה לבחור רק אחת מהן. לכן אמצעי סינון גסים כגון הגדרת טווח מחירים תעזור לקצר את התהליך ולמקד אתכם במהלך החיפושים.

כלל אצבע – ספות אירוח איכותיות מאירופה או ארצות הברית תעלנה יותר מספות אירוח סיניות. כמובן כי גם בגזרת הבדים יש הבדלים משמעותיים במחיר, בדים קלים לניקוי יעלו יותר מבדים חד פעמיים. סוג החומר ממנו עשויה הספה הוא משתנה מאוד משמעותי, בעוד שעץ מלא ואיכותי ייקר את המחיר, עצים פשוטים יוזילו אותה ויקצרו את אורך חייה.

ספות נפתחות למיטה - פולרם

חשבו פרקטית: איזה מפרט טכני נחוץ לכם?

או במילים אחרות, איזו ספת אירוח אתם בכלל מחפשים? ספות אירוח מומלצות מגיעות בכל גודל, צורה וסוג, וכל אחת מהן מומלצת למטרות שונות ולסוגים שונים של משפחות. פרמטרים שכדאי לקחת כאן בחשבון:

  • כמה אנשים ישתמשו בספה? כלומר, כמה מושבים תרצו שתכלול הספה, או אולי עדיף לכם בכלל לקנות ספה קטנה ולהוסיף לה שתי כורסאות יחיד? הכל תלוי במספר האנשים הגרים בבית, ועד כמה אתם נוהגים לארח אנשים לערב או אפילו ללילה.
  • כמה מקום יש לכם בסלון? בשילוב עם השאלה הקודמת, תוכלו לקבל מושג לגבי גודל וסוג הספה שאתם מחפשים. לפעמים ספה פינתית שלמה תהיה הפתרון הנכון ביותר לחלל הסלון שלכם, ולפעמים יהיה עדיף לבחור בכורסאות יחיד או בשתי ספות בעלות גדלים שונים.
  • אילו אנשים ישתמשו בספה? דיירים מבוגרים יותר, לרוב יעדיפו ספה מוצקה ויציבה יותר כדי להימנע מכאבי גב ועל מנת לקום בקלות מהישיבה. למשפחות עם ילדים חשוב לבדוק מה אפשרויות הניקוי של הספה, האם הכריות נשלפות והאם ניתן לכבס את הריפוד.
  • האם אתם מארחים הרבה? במידה ואתם אוהבים לארח חברים או בני משפחה ללילה, ספות נפתחות יהיו הפתרון המושלם עבורכם. הן מאפשרות לכם להפוך את הסלון בן רגע לחדר אירוח יוקרתי, עם מיטה מרווחת בעלת מזרן אורתופדי איכותי כדי שהאורחים שלכם ייהנו משינה עמוקה ומרעננת.
  • האם אתם גרים בדירה קטנה, מנסים לחסוך במקום או סתם אוהבים את הסגנון המינימליסטי? ספות אירוח בעלות ארגז אחסון מובנה הן פתרון מצוין עבורכם, ובעזרתן תוכלו לחסוך בארונות ולסדר את הסלון או חדר האורחים בקלות וביעילות.
  • האם יש לכם שואב אבק רובוטי שצריך להיכנס מתחת לספות? האם אתם אנשים סטריליים? אם התשובות לשאלות הללו חיובייות אז חובה עליכם לקנות ספות אירוח עם רגליים גבוהות. המלצה נוספת בגזרה העיצובית היא להצטייד בסט רגליים נוסף ושונה, כזה שיאפשר לכם לשנות מעט את עיצוב הספה בקלות יחסית.

אל תשכחו את האסתטיקה

לא פחות חשוב מהצד הפרקטי, מומלץ להתאים את ספות האירוח שלכם לסגנון העיצוב הכללי של החדר ושל הבית כולו. סגנונות עיצוב שונים ידרשו סגנונות שונים של ספות: בעלות ריפוד רב, רכות ומפנקות, דקות וקלילות, בעלות חלקי עץ או מתכת, וכו'. זכרו שיש לכם בחירה כמעט בלתי מוגבלת בזירת הבדים של הספה, ניתן לבחור בדים חלקים, מחוספסים, צפופים, קלים לניקוי, דמוי עור, דמוי קטיפה ועוד. כמובן, גם מבחר הצבעים הוא כמעט אינסופי, כך שאפשר להתאים אותו לטון ולגוונים של שאר הרהיטים ופריטי האומנות בחדר האורחים או בסלון.

הספות המומלצות ביותר לשנת 2023

שנת 2021 ממשיכה את 2020 ומציבה לנו אתגרים רבים, שעות בילוי רבות יותר בבית וצורך מסוים בצמצום כלכלי.
בשנה הזו חשוב לנו יותר מאי פעם להשקיע בספה שלנו, עלייה כנראה נבלה לא מעט. מצד אחד, אנחנו מבלים בבית יותר שעות מאשר בשנים קודמות וצריכים להיות מסוגלים לחיות שם בנוחות, לפעמים עם הילדים ביחד איתנו, ולהמשיך לעסוק בכל הסידורים והעבודות הרגילות שלנו.
מצד שני, השנה רובנו מעוניינים להפחית בהוצאות ואף להצטמצם מבחינת המרחב שתופסים הרהיטים שלנו, על מנת שנוכל להתנהל בנוחות בבית שעות ארוכות כשכל בני המשפחה נמצאים בסלון.

הפתרון האידיאלי לכל הדרישות האלה הוא לרכוש ספות אירוח נפתחות למיטה, ובכך לחסוך מקום בבית ואף להשקיע את ההוצאות הכספיות ברהיט אחד במקום שניים או שלושה.

בהיבט התקציב – דווקא חשוב לבחור ספת אירוח בעלת מנגנון פתיחה איכותי, כזאת שתחזיק מעמד ותוכל להיפתח ולהיסגר בקלות, וכך להתאים את עצמה למספר הרובצים עלייה.

ספות נפתחות למיטה

ספות אירוח איכותיות זה פולרם

הרהיט הנמכר ביותר אצלנו בחברת פולרם הוא ספת אירוח, מן הטעם הפשוט, אין עוד ספות כאלה בארץ!

אנחנו מקפידים על ייבוא של ספות אירוח איכותיות מאוד, עם מנגנון פתיחה חלק וקליל, מגוון עצום של בדים רחיצים, סוגי רגליים, ארגזי אחסון וכל זה במחירים אטרקטיביים ועם אחריות.

פולרם מוכרת את רהיטייה בכל רחבי הארץ, ניתן למצוא אותנו בעשרות חנויות ריהוט בישראל.

כמו כן, מוזמנים ליצור איתנו קשר – אנחנו כאן בשבילכם.

ספות אירוח שלא כדאי לכם לפספס

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?