ספות אירוח איכותיות לבתי מלון וצימרים

ספות אירוח לבתי מלון

הדבר הראשון שחדר בית המלון או הצימר שלכם זקוק לו הוא מקום רך, נוח ומזמין להניח בו את הראש בסוף היום. האורחים שלכם כנראה יבלו זמן רב על הספות בלובי או בחדר שלהם, והם יצפו למצוא שם ספות נוחות, איכותיות, נקיות – וכמובן יפות. פולרם מציעה לכם קולקציית ספות אירוח איכותיות שמתאימות לבתי מלון ובתי הארחה כמו כפפה ליד.

ספות אירוח נפתחות

הטרנד החם ביותר בספות אירוח הוא הספה הנפתחת. לא מדובר בספה החורקת שאתם זוכרים מבית סבתא, אלא בעיצוב מודרני וחדשני שמאפשר לכם לשמור על עיצוב מושלם ואסתטי של החדר בכל מצב, גם כאשר הספה מקופלת וגם כאשר היא משמשת כמיטה. קיימים דגמים בעיצובים וגדלים שונים שמתאימים לכל חדר: כורסאות אירוח צרות שנפתחות למיטת יחיד, ספות דו מושביות קלאסיות ואפילו ספות תלת מושביות שיוצרות מרחב שינה מרווח ומפנק במיוחד.

 

ספה נפתחת לבית מלון

מנגנון הפתיחה

ספות האירוח של פולרם מצוידות במנגנון פתיחה איכותי מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר, שמאפשר לכם ולאורחים שלכם לפתוח או לסגור את הספה בצורה חלקה, קלה ופשוטה. עם ספות אירוח איכותיות לא תצטרכו להסתבך עם ידיות, קפיצים, או מסילות שמסרבות לזוז ממקומן. כל ספה מגיעה גם עם 4 שנות אחריות, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר במוצר ברמה הגבוהה ביותר שלא יתחיל “לחרוק” אחרי שימוש או שניים.

איך מנקים כאן?

אחד האתגרים שאנחנו מתמודדים איתם בעולם ההארחה הוא כיצד לספק חדר שיכול לשרת מספר רב של אורחים, ועדיין לתת לכל אחד מהם תחושה שהוא הראשון שכף דרכו רגלה כאן, ושהחדר חיכה רק לו. במילים אחרות, ניקיון הוא נקודה חשובה מאוד בבתי מלון ובתי הארחה, ובמיוחד בנקודות שקשה לנקות כמו הריהוט, הריפוד והספות.

ספות אירוח איכותיות עשויות תמיד מבדים וחומרים מותאמים שאינם סופגים בקלות ריחות וכתמים, ושניתן לנקות אותם בקלות וביעילות. הבדים עמידים לניקיונות חוזרים ונשנים ומסוגלים לעמוד בשנים ארוכות של הארחה מבלי להיראות משומשים או עייפים.

אנחנו בפולרם מציעים לכם מאגר בלתי נדלה של בדים לספות אירוח במגוון צבעים וסגנונות. יש באפשרותנו לספק בדים בהתאמה אישית ולכל צורך אשר מעלה הלקוח.

תוסיפו מקום אחסון

נקודה רגישה נוספת בבתי אירוח בארץ היא מקומות האחסון. לרוב תרצו להקדיש את מירב החלל להארחה ולנוחיות האורחים שלכם, ולהיות יעילים ככל הניתן עם חללים שמיועדים לאחסון ולציוד. ספות פולרם מציעות טווח רחב של עיצובים מיוחדים, כולל ספות בעלות ארגז מובנה לאחסון מצעים. האחסון הוא פרקטי ואסתטי ומאפשר לכם להשאיר בחדר סט נוסף של מצעים, שמיכות עבות, ושאר ציוד שהייתם רוצים להשאיר בהישג יד מבלי לגזול מקום בחדר.

אם אתם מחפשים עוד מקום אחסון, גם הדום אחסון יכול להיות אופציה מעולה, נוחה ומוסיפה הרבה לעיצוב הבית.

כמה נוח!

דבר נוסף שאסור להזניח הוא הנוחות של הספות. מדובר לא רק במנגנון הפתיחה החלק או בארגז המצעים הנגיש, אלא ממש עד כמה נעים ונוח לשבת עליהן ולהירגע, לשכב ולהניח את הראש. בפולרם לא מקריבים את הנוחות של הספות לטובת המראה או המחיר. כל אחת מהספות מציעה חווית ישיבה מפנקת, עם ריפוד איכותי ונוח ששומר על הרכות שלו במשך שנים.

אז כמה זה עולה?

שיקול חשוב בבחירת הספות לבית המלון או בתי ההארחה שלכם, הוא העלויות של הקניה והתחזוקה של הספות החדשות שלכם. כמובן שאתם לא רוצים להתפשר על האחריות, איכות החומרים, הנוחות או המראה של הספות – אבל מה לעשות שיש לכם תקציב ואתם חייבים לעמוד בו, במיוחד כאשר יש לכם צורך בקניית מספר גדול של ספות נפתחות. בפולרם תוכלו למצוא מגוון מחירים נוחים לכל כיס, כך שכל אחד יכול למצוא בדיוק את הספה שהוא צריך במחיר שהוא רוצה.

איך נהנים מכל הטוב הזה? נכנסים לקטגורית ספות אירוח אצלנו באתר, מתרשמים, יוצרים איתנו קשר (בטלפון המופיע באתר, בטופס הצף או בעמוד צור קשר), שותים קפה יחד ומסכמים את כל הפרטים החשובים על מנת שתוכלו להנות מספות האירוח שלנו בהקדם האפשרי.

 

מוצרים שעשויים לעניין אותך

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?