ספה נפתחת אורטופדית – הבחירה הנכונה

ספות אורטופדיות נפתחות

ספה נפתחת היא כבר מזמן לא הרהיט החורק שאנחנו זוכרים מבית סבתא. כיום, ספה נפתחת אורטופדית – אם בוחרים אותה נכון ורוכשים אותה מחברה אמינה ואיכותית – יכולה להיות פסגת היצירה העיצובית והתקדמות הטכנולוגיה. כן – היום אפשר להשיג שינה עמוקה ובריאה אפילו על ספה נפתחת!

מה הכוונה ב-"אורטופדית"?

כאשר אנחנו מדברים על מזרן אורטופדי, הכוונה היא ממש לא לגימיק שנועד לגרום לספה להישמע יוקרתית יותר כי אם על הבדל משמעותי במבנה המזרן ואיכותו. ספה נפתחת אורטופדית, בניגוד לספה שאיננה אורטופדית, היא כזו שתוכננה במיוחד להתאים לגוף האדם בצורה הטובה ביותר ובהסתמך על שנים של מחקר מדעי, ניסויים, בדיקות, והתפתחות טכנולוגית בתחום האורטופדיה. העיקרון העומד מאחורי המזרן האורטופדי הוא ההבנה שמרבית המשקל שלנו נמצא במרכז הגוף, כלומר באזור האחוריים והירכיים שלנו, ולכן אלו האזורים שזקוקים לתמיכה רבה יותר על מנת שלא לשקוע לתוך המזרן ולשמור על עמוד השדרה שלנו במנח ניטרלי גם במהלך השינה.

שינה על ספה אורטופדית – יתרון לכל אחד!

המטרה המקורית של פיתוח טכנולוגית השינה האורטופדית היתה להקל על מי שסובל מכאבי גב, שינה באיכות ירודה, או כל בעיה בריאותית וגופנית שקשורה למנח הגוף במהלך הלילה. לכן ספה נפתחת אורטופדית מומלצת ביותר עבור כל מי שנושא השינה רגיש עבורו – אנשים בעלי שינה קלה, רגישות למשטח עליו שוכבים, וכו' – וכמובן למי שמנסים להימנע מכאבים אורטופדיים שונים. אולם כיום הספה האורטופדית איננה שמורה רק לסובלים מבעיות אורטופדיות בהכרח, אלא היא לא יקרה וזמינה מספיק בשביל שכל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש אותה, וכל אחד יגלה ששנת הלילה שלו עמוקה ומרעננת יותר על המזרן האורטופדי. בתור בונוס, כמובן שהמזרן האורטופדי מסוגל לא רק לסייע בבעיות אורטופדיות אלא למנוע את היווצרותן מלכתחילה, כך שהוא מומלץ בכל מקרה גם למי שלא חושב שיש לו בעיות בשינה.

ספה אורטופדית

מה חשוב לבדוק לפני קניית ספה אורטופדית?

קניית ספה נפתחת אורטופדית היא השקעה משמעותית ומשתלמת שיכולה להמשיך ולשרת אתכם גם שנים רבות קדימה. זו רק סיבה טובה עוד יותר לקחת את הזמן בשלב ההתלבטות והשוואת המוצרים, ולוודא שאתם בוחרים את הספה האידיאלית עבורכם, עבור הדירה שלכם והצרכים האישיים שלכם לגבי הספה. אז מה הם הפרטים שהכי חשוב לבדוק לפני שמקבלים את ההחלטה?

גודל הספה

אם העצה הזו נכונה לגבי כל רהיט שאתם מתכוונים להכניס לסלון, הרי שהיא נכונה פי שניים עבור הספה הנפתחת, ולו רק מהסיבה הפשוטה שיש לה שני גדלים שונים. לפני שאתם מגיעים לחנות, הקפידו למדוד ביסודיות את ממדי הסלון שלכם או כל חדר שבו אתם מתכוונים להציב את הספה הנפתחת, וגם את שאר הרהיטים שצפויים להישאר איתה בחדר. ודאו שיש מספיק מקום להתנועע בנוחות סביב הספה גם כאשר היא במצב פתוח, ושיש מספיק מקום גם לפתוח את ארגז המצעים, אם יש כזה בספה שבחרתם.

איכות המזרן

כפי שכבר הבנו, מזרן אורטופדי מביא להבדל משמעותי באיכות השינה של כל מי שישתמש בספה הנפתחת שלכם, על אחת כמה וכמה אם הם סובלים מקשיי שינה או בעיות אורטופדיות. התעניינו אצל המוכר באיזה סוג מזרן מדובר, מהי רמת הקשיחות שלו ואילו מבדקים ומבחנים הוא עבר על מנת לוודא שמדובר במזרן איכותי ותומך.

אסתטיות ומראה

דבר שחשוב להבין ולהפנים – נוחות לא צריכה לבוא בשום פנים ואופן על חשבון העיצוב של הספה הנפתחת שלכם! ספות נפתחות אורטופדיות הן לא רק נוחות, תומכות ובריאות, אלא יכולות להיות גם יפהפיות, אופנתיות ומעוצבות להפליא. ניתן למצוא ספות נפתחות בשלל דגמים, גדלים, צבעים וסוגי בדים. הכל כדי שהספה שלכם תהיה נעימה לעין, תכניס קצת יופי לכל חדר שבו היא נמצאת, וכמובן כדי שתוכלו להתאים אותה לסגנון העיצוב הכללי של הסלון שלכם וליהנות ממנה גם ברמה האסתטית.

ספה נפתחת למיטה פירנצה

סוג הבד הנכון עבורכם

ריפוד הוא נושא חשוב ביותר כשבוחרים ספה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בספה נפתחת שצפויה לשמש זמן ממושך גם כמיטה. הריפוד צריך לענות על הצרכים שלכם בכמה מובנים: עליו להיות יפה ומושך לעין, אבל גם נעים למגע. וכמובן כדאי לבחור בבד דוחה כתמים שניתן לרחוץ בקלות ולשמור עליו לאורך שנים.

 

ספות נפתחות אורטופדיות זה פולרם

אחרי שהבנו את החשיבות של ספות אורטופדיות ומה חשוב לשים לב לפני הרכישה, נענה על השאלה – איפה קונים – פולרם, מותג הריהוט הצומח בישראל, מציע מבחר של ספות אורטופדיות נפתחות במחירים משתלמים ובאיכות גבוהה.

אצלנו מקפידים על הפרטים הקטנים והגדולים ושמים דגש על רמת הגימור אשר בא לידי ביטוי בגוף הספות העשוי מתכת חזקה במיוחד, מנגנון פתיחה וסגירה המאפשר תפעול פשוט וקל ומזרון נעים לישיבה או שינה נוחה ובריאה.

איכות ונוחות הספות שלנו, כפי שהזכרנו לא באה על חשבון העיצוב, לפולרם קו מוצרים בסגנון מודרני או קלאסי אשר יכניסו יוקרה וחדשנות. הבדים מתנקים בקלות וישנו מבחר עצום של צבעים וטקסטורות. כל שנותר לכם זה לבחור את הדגם ולפנות אלינו, או לבקר באחד מהמשווקים שלנו ברחבי הארץ.

ספות אורטופדיות נפתחות למיטה מבית פולרם

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?