סלון נפתח למיטה זוגית

סלון פינתי קלאסי נפתח - פולרם

בימינו כולם רוצים גם וגם – גם ספה מפנקת, וגם מיטה זוגית חלומית. גם סלון פינתי מעוצב ומושלם לאירוח, וגם בדים נוחים לניקוי שאפשר להרשות לילדים להתקרב אליהם, גם המון מקום לאחסון, וגם עיצוב נקי ותחושה של חלל פתוח ופנוי.

אז מה הבעיה? פולרם מציעה לכם את כל זה ועוד הרבה, בסלון הפינתי החדש שנותן לכם ליהנות מכל העולמות.

סלון שנפתח למיטה זוגית במגוון מידות

ספת אירוח שנפתחת למיטה זוגית מרווחת ונוחה, פותחת לכם המון אפשרויות עיצוב ואירוח בסלון שלכם. לא רק שתוכלו לארח את כל החברים בערב בסלון וליהנות מריהוט איכותי מהמדרגה הראשונה, עם בדים נעימים למגע ועיצוב מושלם שמשתלב עם הסטיילינג הכללי של הבית. אלא שבסוף הערב תוכלו להחליט בהתראה של רגע להזמין את החברים להישאר לישון אצלכם בסלון במקום לנהוג הביתה עייפים או אחרי כוסית או שתיים של יין טוב. 

פולרם מציגה סלון נפתח למיטה זוגית נוחה, מרווחת ומפנקת בעזרת מנגנון חלק ונוח לתפעול, שמאפשר לכם להפוך את הסלון לחדר אורחים בתוך שניות ובמאמץ מינימלי. והאורחים שלכם ייהנו משנת לילה עמוקה ונוחה על מזרן ספוג אורטופדי איכותי במיוחד.

ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של של סלונים המגיעים במידות שונות, הן הסלון והן המיטה אלייה הוא נפתח.

מנגנון הפתיחה של הסלונים והמיטות שלנו מחזיק בפטנט עולמי וייחודי. הוא יציב במיוחד, מאפשר פתיחה וסגירה חלקים ושקטים. אל תתפשרו על מנגנוני פתיחה פשוטים וזולים שיפסיקו לעבוד אחרי זמן קצר וישאירו אתכם עם פיל לבן בסלון.

 

סלון שנפתח למיטה - פולרם

סלון עם ארגז אחסון

סלון נפתח למיטה זוגית יכול להגיע גם עם אופציה של ארגז אחסון גדול ופרקטי ממש מתחת לספה שלכם, בעיצוב קומפקטי ומחוכם כדי שאפילו לא תשימו לב שהוא שם. מהיום לא צריך להתפשר על העיצוב הקליל והחלק של הספה רק כדי להוסיף לה ארגז אחסון מתאים. גם לא להעמיס את הבית בארונות מצעים או חללי אחסון מיותרים, רק כדי לשמור על מראה הסלון נקי ופנוי. 

הסלון עם ארגז האחסון המובנה מגיע עם מנגנון חלק ונוח לשימוש שמאפשר לכם לגשת לארגז האחסון שלכם בקלות ובמהירות. תוכלו לנצל את החלל הנוסף לאחסון מצעים, על מנת להקל על המעבר ממצב ספה למצב מיטה זוגית בסלון שלכם, או כדי לאחסן כל דבר אחר שתופס מקום אצלכם בסלון והייתם רוצים לשמור אותו בהישג יד אבל מחוץ לשדה הראייה. 

סלון פינתי נפתח עם ארגז - פולרם

סלון פינתי עם בד דוחה כתמים

לפעמים החלק הכי קשה ברכישת סלון איכותי ומעוצב הוא דווקא התחזוקה השוטפת בהמשך הדרך. הסלון הפינתי של פולרם עוזר לכם להתמודד עם הבעיה הזו, אפילו אם יש לכם בבית ילדים קטנים, בעלי חיים או אם סתם שפכתם בטעות קצת משקה על הספה היפה שלכם.

אין דבר שובר לב יותר מאשר סלון שבחרתם ועיצבתם בקפידה, התלבטתם על כל צבע וזווית, ורגע אחרי זה גיליתם על הספה כתם בעייתי שאתם לא מצליחים להסיר ושהורס בעיניכם את כל העבודה הקשה שעשיתם.

הריפוד של הסלון הפינתי עשוי בד דוחה כתמים ושניתן לרחיצה וניקוי בקלות וביעילות. כך תוכלו להיות שקטים ששום דבר לא הולך להרוס לכם את הסלון האהוב שכל כך השקעתם בו, ובאופן תקופתי תמיד ניתן יהיה לנקות את הסלון בקלות ובמהירות כדי שתמיד ייראה כמו חדש. הבדים מגיעים במבחר צבעים וסוגים, כדי שתוכלו להתאים אותם בדיוק לסגנון שלכם ולעיצוב הכולל של החדר.

אצלנו בפולרם ניתן לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של בדים רחיצים לסלונים. אמנם אנחנו מספקים פתרונות פרקטיים להפליא אך לא מתפשרים על אפשרויות העיצוב הרבות והמגוונות.

פולרם – הרבה יותר מסלון יפה

לסיכום, תגידו שלום לימים של הפשרות והבחירות. מהיום אפשר לבחור סלון שמציע לכם גם וגם… וגם. עיצוב חדשני, אירופאי ומודרני שיעורר את קנאת החברים שלכם, וגם אופציה לארח בנוחות בסלון הפינתי שלכם, שמציע מספיק מקום לכולם וגם נוחות קלילה ומפנקת. וגם אפשרות לפתוח את הספה למיטה זוגית אורטופדית ואיכותית, גם ארגז אחסון מובנה וגם בד דוחה כתמים וקל לניקוי.

פולרם – מותג הרהיטים הצומח בישראל המציע לכם לא להתפשר, לא על איכות ולא על עיצוב.

לצפייה בקולקציית סלונים פינתיים – לחצו כאן

סלונים שאולי יעניינו אותך

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?