מיטה זוגית יוקרתית

מיטה זוגית יוקרתית

שנת לילה איכותית ומשובחת היא דבר יקר ערך וראויה ללא פחות מאשר מיטה זוגית יוקרתית. המיטות היוקרתיות מתוכננות, נִבנות ומעוצבות במיוחד כדי להעצים את חוויית השינה יקרת הערך. יש בהן נוחות בטוחה ומענגת והן משרות פאר והדר בחדר השינה גם אם הן הרהיט היוקרתי היחיד בו.

למיטה היוקרתית יש סטייל טבעי מיוחד וקשה מאוד להסיר ממנה את המבט. היא מהפנטת, אין ספק. כבר במבט ראשון בחנות תתחילו לחלום עליה, על האופן שבו היא תשתלב בחדר השינה שלכם ועל האווירה הרגועה והנוחה שהיא תשרה בו.

אז מה הופך מיטה ליוקרתית? מה מאפיין אותה ואיך היא תשפיע על שנת הלילה שלכם? בואו לפולרם ותגלו.

הרבה יותר מסתם מיטה

מיטה יוקרתית היא הרבה יותר מסתם מיטה. במרבית המקרים קניית מיטה מסתכמת במבט חפוז בחנות הרהיטים, בבדיקה זריזה של הפונקציונליות והתחושה שלה, בשיחה מהירה עם המוכר ובקנייה. כי מי שמגיע לחנות רהיטים כדי למצוא מיטה, לרוב אינו מתקשה בהתאמת המיטה לצרכים שלו ונהנה מרכישה מהירה וקלה. לעומת זאת, החיפוש אחר מיטה יוקרתית הוא חיפוש ארוך ושקול שמוּנָע מצורך עז בשינה מעולה ובנוחות מרבית ובמיוחד מרצון ליהנות מהאיכויות שנלוות לעיצוב היוקרתי והיפה שלה.

 

מיטה זוגית יוקרתית עם ארגז מצעים

איך נדע שקנינו מיטה זוגית יוקרתית?

מראה עיניים אינו משקר. מיטה יוקרתית נראית אחרת – היא רחבה וגבוהה יותר; היא מכילה רכיבים עיצוביים מרהיבים בעבודת יד; היא עשויה מעץ מלא שאיכותו משובחת וניכרת למראה ולמגע או ממתכות חזקות ואיכותיות המעוצבות ומלוטשות בשלמות; יש מיטות יוקרתיות העומדות על רגליים מזכוכית שקופה וחזקה או על רגלית אחת במבנה מתוחכם ויוצא דופן, וזה נותן תחושה של מיטה מודרנית המרחפת באוויר; ויש מיטות שהכיסויים שלהם נארגים באריגים מיוחדים, רכים ויקרים שמוסיפים להן נוחות, יופי ופאר ומייחדים אותן ממיטות אחרות. מיטה יוקרתית היא מלאכת מחשבת שמיוצרת ביד אומן.

כל דבר בה – עד לפרטים הקטנים ביותר – עשוי בדקדקנות ובקפידה ומהחומרים המשובחים ביותר שאפשר למצוא.

החומרים האיכותיים ביותר

עיצוב מיטות זוגיות יוקרתיות אינו מתפשר על חומרי הגלם וכולל רק חומרים עמידים, איכותיים, יקרים ומשובחים.

בין אם מדובר באריגים ייחודיים המרפדים את ראשי המיטה, בין אם מדובר בעץ מלא חזק ויפה ובין אם מדובר בעיטורי מתכת בחיתוך מושלם – מיטה זוגית יוקרתית תמיד תורכב ממכלול החומרים הטוב ביותר שאפשר למצוא, תחזיק מעמד לאורך שנים רבות ותבלוט ביופייה ובעיצוב המקורי שלה.

להרגיש כמו בני מלוכה

אם אי פעם תהיתם איך זה מרגיש להיות בני מלוכה ולוּ רק ליום אחד, כעת יש לכם הזדמנות לכך – לתמיד.

מיטות זוגיות יוקרתיות הן ריהוט השינה המקובל והמועדף בבתי המלון היוקרתיים והמפוארים ביותר בעולם הודות לנוחות המופלאה שלהן, ליופיין העדין, לחומרי הגלם המשובחים ולעיצוב שלהן.

אפשר להתאים מיטות יוקרתיות לכל קו עיצובי – קלסי, מודרני, כפרי או עירוני ולקלוע לטעם האישי של כל אחד. אחרי שתתרגלו ליוקרה של המיטה הזוגית שלכם כבר לא תסכימו להתפשר על שום דבר אחר.

מה חשוב לדעת לפני הקנייה?

מיטה זוגית היא הזדמנות נהדרת להגשים חלום, דרך נפלאה לשדרג את מראה חדר השינה ואמצעי יעיל לשינה מהחלומות. עם זאת חשוב לדעת שמיטות יוקרתיות הן רהיטים גדולים למדי, וייתכן שהן לא יתאימו לחדרי שינה קטנים.

לפני שקונים מיטה זוגית חשוב לבדוק אם מידותיה מתאימות למידות החדר ואם הן לא מתאימות, כדאי לשקול לקנות מיטה זוגית קטנה יותר אך איכותית לא פחות. הכי חשוב שהמיטה תשתלב בשלמות עם חדר השינה שלכם ועם שאר הרהיטים בו ושתרגישו בה נוח.

הרגשה נוחה בבית ובחדר השינה היא הדרך הבטוח לשינה בריאה ומשובחת ולחלומות מתוקים.

כמו כן, חשוב לבחון את המזרן המתלווה למיטה, על אף שניתן לרכוש גם מזרן בנפרד. מזרן סטנדרטי על מיטה איכותית יפגע בחווית השינה וביכולת להנות מהמיטה המפנקת.

זכרו להתמקד בבחירה קפדנית של רגלי המיטה, שכן הן צריכות להיות בגובה שיאפשר ניקיון, ולא פחות חשוב מכך, הן צריכות להיות אסתטיות ולחזק את תחושת היוקרה.

אלמנט נוסף שחשוב להכיר הוא ראש המיטה, זהו אלמנט עיצובי ראשון במעלה, וראשון בכס המלכות. ראש מיטה ניתן לרכוש בנפרד או כחלק מחבילת שינה כוללת. ראש המיטה הוא האלמנט העיצובי המרכזי, זה שגורם לראשים להסתובב וזה שמשפיע על נוחות השינה והרביצה.

מיטות יוקרתיות הן ההתמחות של פולרם

לפולרם, מותג הריהוט הצומח בישראל, יש יתרונות רבים בכל הנוגע למיטות יוקרתיות והתאמתן לחדר השינה.

בפולרם תוכלו למצוא מבחר רב ומגוון של מיטות זוגיות יוקרתיות מהחלומות.

המיטות של פולרם נִבנו בעבודה קפדנית ועוצבו אך ורק עם חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. אתם מוזמנים לבקר בסניף פולרם הקרוב לביתכם, לצלול אל מיטת היוקרה החדשה שלכם ולשקוע בחלומות מארץ החלומות. ושיהיה בהתחדשות! כאן ניתן לראות את רשימת החנויות בהן ניתן להתרשם מהמיטות.

מיטות זוגיות יוקרתיות מומלצות עבורך


פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?