כורסאות נפתחות למיטה שעוצרות נשימה

כורסאות נפתחות

מה משותף למלון יוקרתי, לחדר אירוח בוטיק בחו"ל ולסלון שלכם בבית? לכולם אפשר להוסיף כורסא נפתחת מותאמת אישית כדי לשדרג את העיצוב של החדר ביחד עם השימושיות והנוחות שלו. כך תעשו את זה נכון.

תשכחו כל מה שידעתם על ספות נפתחות

כולנו מכירים את הספות הנפתחות מהבית של סבתא או מהסלון הישן של ההורים. הן בדרך כלל זכורות לנו בתור משהו ישן וחורק שקשה לפתוח אותו ועוד יותר קשה לישון עליו.

אולם יותר ויותר ישראלים מגלים כיום כי תחום הספות והכורסאות הנפתחות התקדם המון מאז ימי הסלון של הדודה, והיום אפשר להשיג פתרונות אירוח וספות נפתחות שהם לא רק נוחים להפליא, אלא גם קלים לפתיחה ולקיפול, וגם מעוצבים ואסתטיים בצורה שתשדרג כל חדר.

למה רק ספות? גם כורסא יכולה להיפתח

חידוש מהפכני שכדאי לשים לב אליו הוא כורסא נפתחת: הרבה פעמים אתם זקוקים לפתרון אירוח לאדם אחד בלבד, או אפילו מעוניינים להשתמש ברהיט המתקפל באופן יומיומי בעצמכם, למשל בדירה צפופה במיוחד או בחדר של ילדים או מתבגרים. בדיוק לשם כך הומצאה הכורסא הנפתחת למיטת יחיד, שמאפשרת לכם לחסוך במקום וליהנות מרהיט אופנתי ושימושי בחדר במקום לחפש מקום לספה מלאה שאין לכם צורך בה.

התוספת המושלמת לבית שלכם

כורסא נפתחת היא תוספת פרקטית ושימושית כמעט לכל חדר בבית שלכם. אפשר להציב אותה ליד דלת הכניסה, או כחלק ממערכת הישיבה בסלון, כדי לשמש לאירוח לבדה או כתוספת לספה נפתחת גדולה יותר אם אתם נוהגים לארח מספר חברים או משפחות באותו ערב.

אם אתם מעדיפים להשאיר לאורחים שלכם את האפשרות לפרטיות ולחדר שינה משלכם – בלי לוותר על חדר שלם בבית רק למטרה זו – אפשר להציב את הכורסא בקלות בכל משרד ביתי ובכך להפוך אותו ברגע לחדר אורחים ללילה מתי שיעלה הצורך. היתרון של הכורסא הנפתחת הוא שהיא קומפקטית ונעימה לעין, ואין כמעט חדר בבית שבו תתקשו למצוא לה מקום או שימוש באופן יומיומי, גם כשהיא במצב סגור.

כורסא נפתחת דגם נפולי

גם לבתי מלון מגיע

הכורסא הנפתחת הולכת והופכת למחזה קבוע לא רק בבתים שלנו, אלא גם בהקשרים מסחריים ותעשייתיים. יותר ויותר בתי מלון ובתי אירוח, למשל, מבינים את היתרון שבתוספת של הרהיט הקטן הזה לחדרי האירוח שלהם.

הכורסא מגיעה במגוון סגנונות ועיצובים כך שניתן להתאים אותה לכל בית עסק ולכל סוג אירוח, החל מחדרי בוטיק כפריים ואינטימיים ועד בתי מלון גדולים ומפוארים שכוללים את כל הפינוקים והיוקרה שבית מלון יכול להציע.

היתרון הוא שהכורסא הנפתחת היא שימושית בשני המצבים שלה: כאשר היא מקופלת היא מוסיפה תחושה של ביתיות ומשדרת לאורחים שיש כאן מספיק מקום בשבילם, שהם יכולים להרגיש בנוח לשבת ולהתרווח בחדר שלהם גם כשהם לא משתמשים בו לשינה. ובאותו זמן היא משאירה לבית האירוח את האפשרות להוסיף מקום שינה אחד נוסף לכל חדר בקלות ובמהירות, בלי להזיז רהיטים מחדר לחדר ובלי להטריח את העובדים או האורחים.

 

אל תתפשרו על עיצוב!

כשאנשים מגיעים לרכוש ספה או כורסא נפתחת לשימוש ביתי, הם מגיעים מתוך אילוץ טכני וצורך להוסיף מיטה נוספת לבית שתתפוס מינימום שטח. לקוחות כאלה לרוב מניחים שהם יצטרכו להתפשר על הסגנון והאסתטיות בשם הנוחות והפרקטיות. אולם כשאתם מגיעים לרכוש רהיט נפתח בפולרם, אין בכלל צורך לעשות את החשבון הזה כי לא תצטרכו להתפשר על שום דבר.

הכורסאות והספות הנפתחות של פולרם מתוכננות ומיוצרות על ידי אנשי מקצוע תוך מחשבה והשקעה רבות כדי שאתם תזכו ללכת הביתה עם הרהיט הכי מעוצב ויוקרתי שאפשר למצוא בשוק, עם התאמה מדויקת לסגנון האישי שלכם ולטון העיצוב הקיים בבית שלכם. כל זאת כמובן בלי להתפשר לרגע על איכות הרהיט ונוחות השימוש בו.

כורסא נפתחת למיטה

כורסאות נפתחות בהתאמה אישית

בעת הרכישה תוכלו לבחור ולהתאים לצרכים שלכם כמעט כל חלק ומאפיין של הכורסא. פולרם מציעה עבור כל רהיט תפריט מלא של סוגי בד, צבעים, סוגי רגליים ועוד – מתוכם תוכלו לבחור את השילוב המתאים ביותר עבורכם. כורסאות נפתחות לא חייבות להגיע בתבניות קבועות מראש, אלא ניתן גם לשבת עם בעל מקצוע ממש אצלנו ולתכנן כורסא נפתחת בהתאמה אישית בדיוק לפי הצרכים שלכם, כולל הגודל, הצורה, הסגנון ועוד.

 

עיצוב ואיכות – זה הולך מצוין ביחד

כפי שציינו מעלה, אין שום סיבה להתפשר בין עיצוב יוקרתי לבין רהיט איכותי, עמיד ונוח לשימוש. כל הרהיטים של פולרם עשויים חומרים עמידים שלא מתבלים גם אחרי שנים רבות של שימוש, ויש אפשרות לבחור בבדים כביסים או עמידים לכתמים, בחירה חשובה ביותר עבור בתים שגרים בהם ילדים, בעלי חיים, או אפילו מבוגרים שנוטים להיות קצת מגושמים.

אחד הדגשים החשובים הוא לשים לב שמנגנון הפתיחה של הכורסא הוא איכותי, מיוצר על ידי חברה מוכרת ועשוי חומרים עמידים לאורך שנים.

כורסאות נפתחות למיטה בעיצובים מפתיעים

רוצים לדעת עוד? זקוקים לייעוץ מקצועי? צרו איתנו קשר, אנחנו זמינים עבורכם.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?