טיפים לריהוט הבית ופתרונות אחסון

כאשר אנחנו מרהטים את הבית שלנו יש הרבה התלבטויות שאנחנו צריכים להתמודד איתן. אחת ההתלבטויות הכי גדולות בריהוט של כל בית הוא איך אנחנו יכולים לשלב בין עיצוב אסתטי יפה ובין בחירה של רהיטים שיש בהם הרבה מקומות וחללי אחסון. רוב הבתים והדירות בארץ לא מאוד גדולים וחסרים בהם מקומות אחסון – במיוחד אם אנחנו לא גרים בהם לבד אלא עם בן או בת זוג וילדים. 

עיצוב הבית שלנו יכול להיות חכם יותר כאשר נקפיד לשלב בין האסתטיקה וסגנון העיצוב שאנחנו אוהבים ובין מקומות האחסון שאנחנו צריכים. כך למשל בחירה בפרטי ריהוט כמו ספה או מיטה זוגית שיש בהם ארגז אחסון – יכולה להיות מוצלחת במיוחד!

למה חשוב שיהיו לנו פתרונות אחסון וריהוט לבית?

חשוב שיהיו לנו פתרונות אחסון וריהוט בבית שמצד אחד מספקים את הרצון המסוים שלנו בעיצוב מסוים ומצד שני מאפשרים לנו לאחסן את כל הפרטים שאנחנו צריכים. כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו אנחנו יכולים לקבל סיוע ממעצבת פנים מומחית שתוכל לסייע לנו בבחירת פרטי ריהוט נכונים. אפשר לקבל סיוע ממעצבת פנים בעיצוב הבית שלנו ובחירת הריהוט לא רק בבתים ודירות שאנחנו הבעלים שלהם אלא גם בבתים ודירות שכורות. 

הדום אחסון – פריט אחסון וריהוט מושלם!

אחד מפריטי האחסון שהכי שווה להשקיע בהם כאשר אנחנו מרהטים מחדש את הבית שלנו, הוא הדום אחסון. הדום אחסון הוא פריט אחסון ופריט עיצוב לכל דבר שהוא מודולרי ויכול להתאים מאוד גם לסלון, גם לחדרי ילדים וגם לחדרי שינה של הורים. חשוב מאוד לשים לב לבחירת המידות של ההדום ולבחירת הצבע שלו. יש הרבה מאוד סוגים של הדומים כולל כאלו מבד, מקש, מפלסטיק, מעץ ואפילו מברזל או מעץ.

הדום אחסון דגם אודסה

איך אנחנו יכולים לשלב פרטי ריהוט עיצוביים עם פתרונות אחסון?

עיצוב בית או דירה זה דבר שלומדים לעשות אותו עם הזמן. כאשר אנחנו באים לעצב את הבית בו אנחנו גרים אנחנו לא חייבים שכל פירטי העיצוב יהיו עם פתרונות האחסון – אבל! כן כדאי שכל פריטי האחסון חייבים להיות עיצוביים ואסתטיים – אחרת הם יהפכו את החלל למכוער, לא מותאם ולכזה שהוא לא אסתטי.

לפי אילו מאפיינים כדאי לנו לבחור פרטי ריהוט לבית שלנו? 

תמיד עלינו לבחור פריטי ריהוט לבית שלנו לפי הטעם האישי שלנו ולפי מה שנכון לנו באופן אישי. כדאי לבחור פריטים שנוכל לקחת אותנו גם לבתים הבאים שנגור בהם כמו למשל פרטים שיכולים גם להוסיף לאסתטיקה של הבית וגם להיות פרקטיים בשימוש שלהם ולאפשר לנו ליהנות מיותר מקומות אחסון. עיצוב הבית שלנו יכול להיות תהליך כיפי מאוד ונעים מאוד והוא יכול לאפשר לנו להתפתח בתור אנשים בוגרים וגם בזוגיות וכמשפחה.

בסופו של דבר, הטיפ הכי חשוב בעיצוב בית הוא לעשות מה שנכון לנו ומה שאנחנו אוהבים. אם אנחנו אוהבים פריט עיצוב מסוים או מעדיפים חומר גלם על פני חומר גלם אחר – כדאי לנו לבחור בהם. עיצוב החלל בו אנחנו חיים זה דבר מאוד אישי. כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו אנחנו צריכים לעצב אותו כך שאנחנו נרגיש בנוח בו ושהוא יהיה נכון לנו באופן אישי. אסור לנו לעצב את הבית לפי מה שאנחנו חושבים שיראה יפה או ימצא חן בעיני אורחים שאנחנו מזמינים לבית שלנו בשביל להתארח – הבית שלנו צריך למצוא חן ולהיות נוח לנו ואחר כך גם למשפחה וחברים.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?