המדריך לקניית מיטה זוגית

מיטה מרופדת דגם הראוויוין

אם יש משהו שחשוב בבית של כל אחד מאתנו זה המיטה הפרטית שלנו. כולנו רוצים שתהיה לנו מיטה זוגית נוחה להניח עליה את הראש בסוף היום וליהנות משינת לילה טובה עם חלומות מתוקים. יש הרבה מאוד סוגים שונים של מיטות זוגיות. 

יש חשיבות רבה למיטה שאנחנו ישנים עליה וגם לאופן שבו אנחנו מסדרים את חדר השינה שלנו – כי כל הדברים האלו משפיעים על איכות השינה שלנו. כאשר המיטה לא נוחה או כאשר חדר השינה שלנו עמוס הפרטים וצבעים – אנחנו יכולים להתקשות להירדם ואיכות החיים שלנו ואיכות השינה שלנו תיפגע באופן משמעותי.

למה חשוב לשים לב שקונים מיטה זוגית?

כאשר אנחנו קונים מיטה זוגית חשוב לשים לב לשני דברים עיקריים:

  1. איכות המזרון והמאפיינים שלו.
  2. מאפייני המסגרת של המזרון והחומר ממנו היא עשויה (עץ או ברזל).

לכל זוג או לכל אדם מבוגר יש את המאפיינים שהוא מעדיף גם בסוג המזרון שלו וגם בסוג המסגרת. אנחנו צריכים לשים לב גם לשאלה האם למסגרת המזרון תהיה משענת או לא והאם המשענת תהיה מרופדת או לא.

למה עדיף לקנות מיטה עם ארגז מצעים?

פרט נוסף שחשוב לשים לב אליו כאשר אנחנו באים לקנות מיטה זוגית הוא כך שכדאי שלמיטה יהיה ארגז מצעים. מיטה זוגית עם ארגז מצעים יכולה לפתור לנו הרבה בעיות אחסון בבית שלנו. בארגז המצעים אנחנו לא חייבים לאחסן דווקא מצעים. אנחנו יכולים לאחסן בארגז גם ספרים, בגדים שאנחנו לא לובשים בדרך כלל, זיכרונות ילדות, מסמכים וכל חפץ או דבר שיכנס לשם. 

האחסון במיטה הוא נוח מאוד והוא חסכוני מאוד במקום – הוא מתאים במיוחד לבתים של משפחות או לאנשים שהבית שלהם קטן ואין בו מספיק מקומות אחסון. זה לא חכם לקנות מיטה שאין בה ארגז מצעים ותמיד כדאי לוודא שבמיטה שאנחנו קונים יש ארגז כזה.

מיטה זוגית דגם פריס

איך המיטה שאנחנו ישנים עליה יכולה להשפיע על איכות השינה שלנו בלילה?

המיטה שאנחנו ישנים עליה יכולה להשפיע על איכות השינה שלנו כמו בסיפור על הנסיכה והעדשה. הנסיכה לא יכלה לישון כי הייתה מתחת למזרון שלה עדשה שהפריעה לה לישון וגרמה לה לחוסר נוחות וכאבי גב. כאשר אנחנו ישנים על מזרון או מסגרת מזרון לא נוחים – השינה שלנו לא טובה. חשוב מאוד שנקנה מיטה שאנחנו נרגיש בנוח עליה בכל מצב – גם כאשר נהיה עייפים מאוד, כאשר נהיה חולים או כאשר יהיו לנו נדודי שינה.

איך אנחנו יכולים לשפר את איכות השינה שלנו? 

אם אנחנו רוצים לשפר את איכות השינה שלנו, אנחנו חייבים לוודא שהמיטה ומסגרת המיטה שאנחנו קונים נוחים לנו. רוב חנויות הרהיטים יאפשרו לנו לבדוק בחנות האם המיטה נוחה לנו או לא וייתנו לא לשכב עליה ולנסות אותה כמה שרק נצטרך (בחנות עצמה). 

קנייה של מיטה חדשה היא לא רק הוצאה כספית גדולה – אלא גם קנייה שיכולה להשפיע על כל איכות החיים שלנו. אם אנחנו רוצים להפוך את איכות השינה שלנו לטובה יותר, אנחנו יכולים להתייעץ גם עם אורתופד או פיזיותרפיסט איזה סוג מזרון וסוג מסגרת מיטה (נמוכה, גבוה, עם משענת בלי משענת) יתאימו לגוף שלנו ולצרכים האישיים שלנו.

בסופו של דבר, מיטה שתתאים לנו באופן מושלם לא תתאים בהכרח לאדם אחר. כיום יש אפשרות לקנות מיטות זוגיות שהמזרון שלהן מחולק באמצע לשני סוגי מזרונים אחרים שההבדל של רמת הקושי והרכות שלהם מותאם אישית לכל אחד מבני הזוג. 

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?