הדום אחסון מעוצב

הדום אחסון מעוצב

הדום לחדר שינה, לסלון ואפילו למשרד הוא התוספת המושלמת שאפילו לא ידעתם שחסרה לכם. הדום הוא אחד הרהיטים השימושיים ביותר שאתם יכולים להוסיף לעיצוב הבית שלכם מאחר והוא יכול לספק לכם שלל אפשרויות אחסון, ובנוסף הוא גם תוספת גאונית לעיצוב הכללי של החדר.

תוספת של הדום לחדר שינה מוסיפה תחושת יוקרה ומרחב, ומזמינה אתכם לשבת, להתרווח ולהירגע בסוף היום. עם הדום אחסון מעוצב של פולרם האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, המשיכו לקרוא כדי לגלות את כל הפרטים.

שדרגו את חדר השינה

הוספת הדום לחדר שינה היא אחד הפתרונות הפרקטיים והנוחים ביותר לשדרוג של חדר השינה לרמה הגבוהה ביותר, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת שימושיות. את ההדום ניתן להציב למרגלות המיטה, בסמוך לחלון גדול עם נוף נעים, או בכל מקום אחר שמשתלב בעיצוב האישי של חדר השינה שלכם. הוא מאפשר מקום לישיבה והתארגנות, ממרכז את החדר ויוצר חלוקה נוחה יותר של החלל. 

הדום מעוצב 

הייחודיות בהדומים של חברת פולרם היא ברמת ההשקעה והמחשבה שהושקעה בעיצוב שלהם. כל פרט באסתטיקה נלקח בחשבון וניתן להתאמה לטעמכם האישי: קווי המתאר, מרקם הבד, הצבעים והאלמנטים העיצוביים על גבי ההדום. הדום מעוצב משדרג כל חדר שינה או סלון מאחר והוא מספק תחושה של חדר יוקרתי ואיכותי, עוזר לשלוט בזרימה של החדר ומספק נקודה מרכזית שמושכת את העין מיד עם הכניסה לחדר. הדום מעוצב יכול להיות הפריט הבולט ביותר בחדר או להיפך, להשתלב בקלילות עם שאר הרהיטים שלכם וליצור הרמוניה מושלמת בעיצוב החדר.

הדום אחסון קומפקטי 

אחת התוספות המלהיבות שניתן להכניס בהדום שלכם היא אפשרות ליצירת שטח אחסון נוסף בתוך גוף ההדום עצמו. שטח זה יהיה לכם נגיש ברמה היומיומית וקל לתפעול, בזכות גובהו האידיאלי של ההדום ומנגנון הפתיחה האיכותי שמספק תנועה חלקה ללא מאמץ.

מדובר בניצול מקסימלי של מרחב חדר השינה שלכם, שמאפשר לכם לאחסן מצעים, בגדים, ספרים או כל חפץ אחר שתרצו לשמור בקרבת מקום אך להשאיר מחוץ לטווח ראייתכם. 

מבחוץ, הדום לחדר שינה נראה דק וקומפקטי אולם למעשה הוא מספק שטח אחסון נרחב ומרווח שניתן להכניס לתוכו מגוון גדול של חפצים בגדלים וצורות שונים, ללא קושי.

הדום לאחסון מעוצב

 

גם פרקטי – גם אסתטי

חברת פולרם מציעה מגוון סוגים של הדום אחסון מעוצב שמאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: גם תוספת משמעותית לשטח האחסון בחדר השינה שלכם, וגם רהיט מעוצב שמשדרג את המראה והסגנון של כל חדר.

באתר של פולרם תוכלו למצוא, בין השאר, את דגמי ההדומים הבאים: 

  • הדום דגם סנופ: הדום בעיצוב נמוך ועגלגל, עם ריפוד עבה ומפנק ודוגמת מעוינים מודרנית. הדום סנופ מכיל גם ארגז מצעים גדול בפתיחה קדמית קלה לתפעול. ניתן לבחור את סוג הרגליים הרצויות, וגם את סוג וצבע הבד מתוך מגוון רחב של בדים מתנקים בקלות.
  • הדום דגם סנדרו: רהיט ארוך ופרקטי בעיצוב מינימליסטי ונקי, בעל רגליים קצרות ומעוצבות עם קווי מתאר יוצאי דופן. יוצר תחושה קלילה של רהיט פשוט בעל כרית יחידה וארוכה שניתנת לשליפה למטרת ריענון המראה ולניקיון נוח וקל.
  • הדום דגם אודסה: הדום רחב ורך בעל פתיחה נוחה לארגז מצעים רחב ידיים בעזרת לולאת בד קטנה שניתנת למשיכה. העיצוב יוקרתי ומודרני, בעל פסים פשוטים לרוחב ומאפשר לכם מרחב תמרון רחב ברמת העיצוב: ניתן להתאים את סוג הרגליים ואת הבד לפי העיצוב הקיים בחדר השינה שלכם ולפי טעמכם האישי.
  • עוד מגוון רחב של הדומים במגוון צבעים, עיצובים וסגנונות – לחצו כאן

מוצרים שעשויים לעניין אותך

.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך הצוות יכול לעזור לך?